۲۲۵۶۷۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مرزبان: شاید رای استیناف با ما باشد

سرمربی پیکان می‌گوید احساسش این است که رای کمیته استیناف به نفع تیم او صادر می‌شود و پیکانی‌ها به دسته پایین‌تر سقوط نمی‌کنند.

خبرگزاری ایسنا: علیرضا مرزبان سرمربی پیکان پس از پیروزی تیمش برابر استقلال گفت: ما می‌خواستیم احساس تیم بودن را به بازیکنان‌مان برگردانیم. تلاش زیادی انجام دادیم و استقلالی‌ها تنها در نیمه دوم دو شانس گل داشتند و ما بازی خیلی خوبی برابر آن‌ها انجام دادیم.

وی درباره مبهم بودن وضعیت تیمش برای حضور در لیگ برتر اظهار کرد: احساسم این است که رای استیناف به نفع ماست. من چیزهایی هم در این زمینه شنیده‌ام.

او درباره برخی بازیکنان جدید تیمش و اینکه گفته می‌شود اگر پیکان سقوط کند قرارداد آن‌ها فسخ می‌شود گفت: به هر حال ما بازیکنانی مثل قاضی را به پیکان آورده‌ایم و تیم باکیفیت ساختیم اما اگر پیکان به دسته پایین‌تر برود، شرایط فرق می‌کند.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که استقلال را چطور ارزیابی کرد گفت: من راجع به تیم خودم صحبت می‌کنم. من از تیمم راضی هستم. ما در حمله سازماندهی خوبی داشتیم و بازی خوبی ارائه دادیم.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اعتراض کرمانی مقام بعد از تعویضش در این دیدار گفت: من چیزی ندیدم ولی اگر شما می‌گویید این بازیکن بطری به زمین کوبیده و اعتراض کرده حتما راست می‌گویید.

مرزبان در پایان و در پاسخ به سوالی درباره خشن بازی کردن بازیکنانش دراین دیدار گفت: فوتبال ورزش درگیرانه‌ای است ولی خوشبختانه بازیکنی در این دیدار مصدوم نشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج