اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۲۶۰۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

غیبت ریوالدو و حرکت عجیب مدافع استقلال

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در زمین شماره ۲ وزرشکاه آزادی و در غیاب هافبک برزیلی برگزار شد.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال استقلال که صبح امروز در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک تمرین کرده بود از ساعت ۱۸:۳۰ برنامه‌های تاکتیکی را زیر نظر پرویز مظلومی و سایر اعضای کادر برگزار کرد مطابق معمول روزهای گذشته طراحی تمرین در رختکن تیم استقلال انجام شد و به همین دلیل بازیکنان چند دقیقه‌ای دیرتر به داخل زمین آمدند.

*ریوالدو هافبک برزیل و جدی آبی‌پوشان در تمرین امروز حاضر نبود و قرار است وی از فردا به جمع استقلالی‌ها ملحق شود.

*حضور پرشمار بازیکنان جوان و تستی در تمرین امروز به چشم آمد تا جایی که فرزاد مجیدی از اعضا تدارکات خواست بازیکنان تستی برای تعویض لباس به رختکن نیایند و در کنار زمین این کار را انجام دهند درطول برگزاری تمرین نیز این بازیکنان پشت یکی از دروازه‌ها فوتبال بازی می‌کردند و بازیکنان اصلی در قسمت دیگری از زمین کار تاکتیکی را پشت سر گذاشتند.

*با وجودی که محسن فروزان امروز اعلام کرده بود به دلیل عدم توافق با مسئولان استقلال به تمرین می‌آید اما خبری از این بازیکن نشد و ظاهرا وی با سیاه‌جامگان مشهد به توافق رسیده و در صورت دریافت رضایت‌نامه همبازی عنایتی خواهد شد.

*جابر انصاری، میلاد فخرالدینی و میثم مجیدی نفراتی بودند که امروز به تنهایی دور زمین دویده و برنامه‌های اختصاصی انجام دادند.

*حدود ۱۰۰ نفر از طرفداران تیم استقلال در گوشه‌ای از زمین نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی ابی‌پوشان بودند.

*بعد از گذشت ۲۰ دقیقه از تمرین بازیکنان در قالب ۲ گروه ابی و نارنجی (دست‌تشده) بازی کردند که در این بازی شور و هیجانی خاصی بین بازیکنان ایجاد شده بود به طور مثال جاسم کرار تو پا را با دست در دهانه دروازه و در یک قدمی برای مگویان ارسال کرد و در حالی که دروازه خالی بود مدافع ارمنی توپ با سر به تیر دروازه کوبید که این مسئله باعث خنده بازیکنان شد.

*در بخش بعدی بازیکنان در قالب دو گروه فوتبال درون تیمی بازی کردند که پرویز مظلومی با لباس ورزشی از گوشه زمین برنامه‌ها را نظاره‌گر بود و مجید صالح نکات تاکتیکی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

تیم فوتبال استقلال روز پنج‌شنبه در دیداری دوستانه به مصاف استقلال خوزستان می‌رود و آبی‌پوشان پس از یک روز استراحت روز شنبه برای دیدار با سیاه‌جامگان مشهد تمرینات خود را از سر خواهند گرفت.

تیم فوتبال استقلال هفته آینده در اولین دیدار خود و در افتتاحیه مسابقات لیگ برتر در مشهد به مصاف سیاه‌جامگان خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج