۲۳۵۴۹۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بایرن‌مونیخ: گوتسه را حفظ می‌کنیم

باشگاه بایرن‌مونیخ اعلام کرد که به ماریو گوتسه نیاز دارد و این ستاره جوان خود را حفظ خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت گل، یکی از بازیکنانی که شایعه‌های زیادی درباره جدایی او از بایرن‌مونیخ در فصل جابه‌جایی تابستانی به گوش رسید، ماریو گوتسه بود. این بازیکن ۲۳ ساله با امید زیادی از دورتموند به بایرن پیوست اما به نظر می‌رسد که جایی در ترکیب اصلی مونیخی‌ها ندارد و پپ گوآردیولا ترجیح می‌دهد که از او به عنوان بازیکن جایگزین استفاده کند.

هر چند گوتسه چند روز پیش از احتمال جدایی از بایرن مونیخ سخن به میان آورد اما این باشگاه آلمانی اعلام کرد که این ستاره خود را حفظ خواهد کرد و او را به تیم دیگری نخواهد داد.

ماتیاس سامر، مدیر ورزشی بایرن گفت: ماریو گوتسه بازیکن بزرگی است و ما به او اعتماد داریم. بایرن به این بازیکن نیاز دارد. اطمینان داریم که او بازیکن خوبی برای ما خواهد بود با این حال باید آرامش را برای او مهیا کنیم و به این بازیکن اجازه دهیم تا به راحتی تصمیم بگیرد.

انتظار می‌رفت که بعد از اعتراض‌های زیادی که به گوآردیولا درباره نیمکت‌نشینی گوتسه شد، او را در بازی نخست فصل جدید بوندسلیگا برابر هامبورگ در ترکیب اصلی قرار دهد اما در این دیدار نیز گوتسه در ترکیب اصلی قرار نگرفت و در نیمه دوم به میدان رفت.

گوتسه در ۳۴ بازی بایرن مونیخ با هدایت پپ گوآردیولا در رقابت‌های فصل پیش بوندسلیگا تنها در ۱۶ بازی در ترکیب اصلی قرار گرفته است و این نشان می‌دهد که پپ به این بازیکن جوان زیاد اعتقاد ندارد. گوتسه دو هفته پیش درباره آینده خود با بایرن گفت: هنوز نمی‌دانم که چه اتفاقی خواهد بود. باید صبر کنم.

زننده گل قهرمانی ژرمن‌ها در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل پیش از این از علاقه برای بازی در سری A خبر داده بود. یوونتوس به جذب گوتسه علاقه دارد و این احتمال زیاد است که او راهی بیانکونری شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج