۲۳۸۳۹۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مرد پرتغالی ستاره هایش را نمی خواهد

ستاره سوزی به سبک تونی!

تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی اعتقاد دارد،تیمش هنوز به اوج آمادگی نرسیده و هواداران باید تا هفته آینده صبر کنند .

ورزش سه: بعد از تساوی ناامیدکننده تراکتور برابر استقلال خوزستان صبر هواداران این تیم لبریز شد چراکه تیم شان با فاصله ۱۰ امتیازی از صدر جدول از روزهای اوجش فاصله گرفته است. تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازان بعد از این تساوی از هواداران خواست صبر کنند و انتقاداتی هم به نحوه بسته شدن تیم داشت.

در حالیکه بهترین بازیکنان ایران در حال حاضردر تراکتور سوت می زنند، اولیویرا اعلام کرد چاره ای ندارد جز اینکه با همین تیم ادامه دهد. در این مدت انتقاداتی زیادی در جمع فوتبالی ها شد که چرا تراکتور توانسته با امتیاز نظامی بودنش بهترین بازیکنان سرباز را در اختیار بگیرد چون با این نفرات نماینده اول تبریز بسیار قدرتمند خواهد شد. با تمام این انتظارات تونی نظری خلاف عقیده منتقدان دارد و می گوید، هیچ کدام از این بازیکنان در لیستش نبوده اند و آنها را نمی خواسته است و حتی رو به خبرنگاران با عصبانیت گفت، لطفا بشمارید ببینید تراکتور چند سرباز دارد!

دو هافبک سابق فولاد بختیار رحمانی و سروش رفیعی از بهترین هافبک های طارح ایران هستند که هر مربی آروزی داشتن آنها را می خورد و حتی اسکوچیچ سرمربی فولاد هنوز با گذشت ۵ هفته از شروع لیگ پنجم حسرت از دست دادن آنها را می خورد.اما بختیار رحمانی که بدون شک پیش از دوری از فوتبالش از بهترین هافبک طراحان ایران بود، در تراکتور نیمکت نشین شده است. به نظر می رسد در این مقطع حضور بختیار رحمانی در زمین می تواند کمک موثری به تونی کند همانطور که در یک نیمه حضور مقابل استقلال خوزستان موقعیت های خوبی را خلق کرد. سروش رفیعی قبل از گچ گرفتن پایش هم برای تراکتور خوب کار کرد.

از سوی دیگر شجاع خلیل زاده،علی حمودی دو مدافع سابق سپاهان هم بازیکنانی بودند که زرد پوشان بابت از دست دادن آنها هنوز هم گله مند هستند. البته شجاع در حال حاضر مصدوم است و حمودی نیز در بازی با استقلال خوزستان باتوجه به بهبودی ایرانپوریان به ترکیب بازگشت.محمدرضا اخباری دروازه بان سرباز تراکتور هم عملکرد خوبی داشته است.سربازان دیگری هم از جمله سینا عشوری واحمد عبدالله زاده هم از بازیکنان موثر تیم های سابق شان بودند.

با احتساب بازیکنان سابق تراکتور از جمله شاهین ثاقبی که فصل پیش به تیم ملی دعوت شد و سایر بازیکنان دید مطمئن می شویم تراکتور تیمی با ستاره است که می تواند در لیگ خوب نتیجه بگیرد.

اما تونی از این تیم ابراز نارضایتی کرده و به هواداران هم گفته، مجبور است با همین تیم ادامه دهد و چاره ای ندارد.

تراکتورسازی که با این تساوی ۶ امتیازی شده و به رده هشتم جدول رده‌بندی سقوط کرد تا به‌این‌ترتیب فاصله‌ای ۷ امتیازی تا صدر جدول را داشته باشد و کارش برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر سخت‌تر شود.شاید اگر تونی اولیویرا و شاگردانش به همین منوال ادامه دهند روزبه‌روز از قهرمانی در لیگ برتر که رؤیا و آرزوی چندین و چندساله هواداران تراکتورسازی است دورتر می‌شوند و به‌نوعی شاید رؤیای میلیون‌ها هواداران تراکتور که در منطقه آذربایجان زندگی می‌کنند به باد برود.

سرمربی پرتغالی تراکتور مدام هواداران را به صبر دعوت می کند اما تراکتور علاوه بر نتیجه ای که نمی گیر نمایش جذابی هم در زمین ندارد و از آن تراکتور کوبنده خبری در زمین نیست.در نیمه نخست بازی با استقلال خوزستان تراکتور خیلی آرام و محتاط بازی می کردند و نتوانستند موقعیتی را خلق کنند.

با توجه به حضور سزار هافبک دفاعی که بازیکنی قدرتمند است و کاردوس و در خط دفاعی و رمزی در هافبک انتظار می رود این تیم نمایش زیباتری داشته باشد اما نکته عجیبی که در بازی های تراکتور دیده می شود،ضعف در خلق موقعیت است. بیشتر برنامه تراکتور برای رسیدن به گل استفاده از کرنرها و ارسال از جناحین های رمزی است و برنامه دیگری از جمله طراحی از خط هافبک و پاسکاری های کوتاه دیده نمی شود .تونی برای نتیجه گیری باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشد چراکه با این روند تراکتور که همیشه جزو بالانشینان جدول بوده فاصله زیادی از صدر گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج