adexo3
۲۳۸۵۵۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مدیرعاملی طاهری در گرو معرفی اسپانسر

پرسپولیس نه مدیرعامل دارد، نه اسپانسر و نه پول. در عوض یک سرپرست دارد به نام علی‌اکبر طاهری که مدرک دانشگاهی‌اش دکترای اقتصاد است و البته در اداره باشگاه پرسپولیس به کار نیامده است.

روزنامه ایران ورزشی: پرسپولیس نه مدیرعامل دارد، نه اسپانسر و نه پول. در عوض یک سرپرست دارد به نام علی‌اکبر طاهری که مدرک دانشگاهی‌اش دکترای اقتصاد است و البته در اداره باشگاه پرسپولیس به کار نیامده است. نداری‌های پرسپولیس البته مال امروز و دیروز نیست و برمی‌گردد به ماه‌ها پیش. با این همه، مسوولان باشگاه هنوز نتوانسته‌اند حتی یک اسپانسر پیدا کنند.

سرپرست باشگاه البته برای همه پرسش‌هایمان درباره اسپانسر یک پاسخ تکراری دارد و آن، اینکه «در حال مذاکره هستیم و به زودی اسپانسر را معرفی می‌کنیم.» با وجود گذشت ۵ هفته از شروع فصل پانزدهم اما انگار زمان مورد نظر طاهری هنوز فرا نرسیده است چرا که جای خالی لوگوی اسپانسر روی پیراهن‌های پرسپولیس بدجوری توی ذوق می‌زند.

دست دست کردن‌های آقای سرپرست البته حالا دیگر صدای اعضای هیات مدیره را هم درآورده. به طوری که آنها برای طاهری مهلت تعیین کرده و به او گفته‌اند که اگر باز هم نتواند اسپانسر بیاورد، شانس مدیرعاملی را نیز از دست خواهد داد. در واقع علی‌اکبر طاهری تا فردا برای معرفی اسپانسر فرصت دارد و اگر تا پیش از نشست هیات مدیره موفق به این کار نشود، کلا باید قید پرسپولیس را بزند. حال آنکه او به مدیرعاملی بسیار امیدوار است و حتی گفته بود به خاطر پرسپولیس از مدیریت صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان استعفا می‌دهد و البته پیش از استعفا، برکنارش کردند.

حالا اما تنها یک شانس برای مدیرعامل شدن در باشگاه پرسپولیس دارد و آن هم این است که بتواند اسپانسر پیدا کند. آن هم در حالی که در حال حاضر محمدرضا زادمهر رقیب طاهری برای مدیرعاملی است. پیش‌تر حتی نام حسین عبدی و حمیدرضا گرشاسبی هم مطرح شده بود که مدیر شدن عبدی را تکذیب کردند و گرشاسبی نه تایید شد و نه تکذیب.

زادمهر اما دیروز در مصاحبه‌ای گفته بود که پیشنهاد مدیرعاملی پرسپولیس را می‌پذیرد: «بحث انتخاب مدیرعامل در دستور کار جلسه فردای هیات مدیره قرار ندارد اما در تمام جلسات تقریبا راجع به اسپانسر صحبت می‌کنیم. ما در هیات مدیره ۳ عضو ورزشی داریم و ۲ نفر دیگر هم از خانواده ورزش هستند اما فعلا با وجود بدهی‌های فراوان کمتر کسی مدیرعاملی را قبول می‌کند. وقتی اسپانسری می‌آید، می‌گوید به من ربطی ندارد که چه کسی از ۵ سال پیش پول طلبکار است. البته حق هم دارند چون وقتی شما خانه‌ای را اجاره می‌کنید، هزینه پشت بامش را نمی‌دهید. فکر می‌کنم به خاطر همین مسائل است که اسپانسر تا به حال مشخص نشده و انتخاب مدیرعامل را هم به تاخیر انداخته است. اگر وضعیت بدهی‌ها مشخص شود، مدیرعامل را مشخص می‌کنیم اما حتی اگر همین الان به من هم پیشنهاد مدیرعاملی بدهند، قبول خواهم کرد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج