۲۴۳۶۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ذوق‌ زدگی وزیر ورزش اندونزی با دیدن سلیمی

وزیر ورزش اندونزی در بازدید از فدراسیون و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی و اردوی تیم ‌ملی از دیدن بهداد سلیمی بسیار ذوق زده شد.

خبرگزاری ایسنا: محسن حاجی پور کشتی گیر فرنگی کار ایران که در لس آنجلس ناپدید شد،قبل از آن با مسئولان فدراسیون در این باره گفتگو کرده بود.

امام نهراوی پس از دیدار با رییس فدراسیون والیبال، راهی فدراسیون و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی شد و با علی مرادی دیدار کرد. او به رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران گفت: ما ظرفیت‌های خوبی در و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی داریم و با همکاری و حمایت شما می‌توانیم تبادل مربی و همچنین برگزاری اردو را داشته باشیم. زمانی که این پست را بر عهده گرفتم، اولین جایی که رفتم سالن و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی بود و در آن سالن سعی کردم ۲۰ کیلوگرم وزنه‌را بردارم که گردنم آسیب دید و نمی‌توانم حتی یک فنجان را هم بلند کنم.

علی مرادی نیز در ابتدا از نتایج ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، سخن به میان آورد و سپس گفت: فدراسیون و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی ایران می‌تواند همکاری خوبی با و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی اندونزی داشته باشد. مربیان اندونزیایی برای سه هفته‌ به ایران بیایند و همچنین و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان نو‌جو‌ا‌نان آنها نیز به مدت سه هفته‌ به همراه مربی به ایران بیایند و فدراسیون و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی طبق پروتکل در بحث اسکان و تغذیه از آنها حمایت می‌کند تا از لحاظ آموزشی از کشور اندونزی حمایت داشته باشیم.

مرادی افزود: اندونزی در اوزان سبک و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان خوبی دارد و زمانی که دبیرکل آسیا بودم از اندونزی حمایت کردم. برای پیش مقدمه همکاری می‌توانیم شما را به حضور در مسابقاتی بین‌المللی که فوریه برگزار خواهد شد، دعوت کنیم. البته این انتظار را داریم که در باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی جاکارتا به عنوان میزبان ساپورت ویژه‌ای از و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی داشته باشید.

در پایان فدراسیون و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی تابلویی را به وزیر ورزش اندونزی اهدا کرد و از طرف وزارت ورزش اندونزی نیز لوح یادبودی به علی مرادی اهدا شد.

نهراوی پس از آن به همراه هیات همراه از تمرین ملی‌پوشان بازدید داشت. نکته جالب در این بازدید ذوق‌زدگی وزیر ورزش اندونزی از دیدن بهداد سلیمی بود؛ به طوری که با او عکس یادگاری گرفت و حتی از بهداد خواست که در کنار او پشت وزنه قرار بگیرد تا هر دو دست به وزنه عکس بگیرند. او پس از آن با سایر ملی‌پوشان دیگر آشنا شد و با آنها عکس یادگاری گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج