۲۴۷۴۲۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رافینیا از پیوستن به تیم ملی برزیل امتناع کرد

مدافع برزیلی تیم فوتبال بایرن مونیخ دعوت کارلوس دونگا را برای حضور در اردوی سلسائو در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ رد کرد.

خبرگزاری تسنیم: رافینیا از شرکت در اردوی آماده‌سازی تیم ملی برزیل برای انجام دو بازی نخست سلسائو در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ برابر تیم‌های ملی شیلی و ونزوئلا، امتناع کرد.

کارلوس دونگا، سرمربی سلسائو برای دو بازی نخست تیمش در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که در ماه اکتبر برگزار می‌شود، از دفاع راست بایرن مونیخ دعوت به عمل آورده بود، اما این بازیکن ۳۰ ساله که ظاهراً آینده بلند مدتی برای خود در سلسائو متصور نیست، از پیوستن به تیم ملی کشورش خودداری کرده است.

آخرین باری که رافینای ۳۰ ساله برای تیم ملی برزیل بازی کرد، ماه مارس سال ۲۰۱۴ بود که برای تیم تحت هدایت لوئیز فلیپه اسکولاری، در دیداری دوستانه برابر آفریقای جنوبی در ژوهانسبورگ به میدان رفت.

رافینیا در شرایطی از پیوستن به اردوی سلسائو خودداری کرده است که هفته پیش بعد از قرار گرفتن نامش در فهرست بازیکنان دعوت شده از سوی دونگا، در صفحه شخصی خود بابت بازگشتش به دنیای فوتبال ملی ابراز خرسندی کرد و آن را حیرت‌آور دانست.

بازیکن پیشین تیم‌های شالکه و جنوا درباره تصمیم غافلگیر کننده‌اش برای رد دعوت دونگا به سایت کنفدراسیون فوتبال برزیل گفت: من به طور منظم به تیم ملی دعوت نمی‌شوم و برای پستی که بازی می‌کنم جزو گزینه‌های اصلی سرمربی تیم نیستم و می‌دانم که گزینه‌های حرفه‌ای دیگری برای این پست وجود دارند که بر من مقدم هستند.

کنفدراسیون فوتبال برزیل نیز دلیل رافینیا را برای خودداری از حضور در تیم ملی کشورش پذیرفته است و با انتشار بیانیه‌ای درباره آن عنوان کرده است: ما به تصمیم رافینیا احترام می‌گذاریم، شفافیت او در توضیح دلیلش را می‌ستاییم و دعوت از وی برای حضور در تیم ملی را لغو می‌کنیم. کنفدراسیون فوتبال برزیل بر این باور است که تنها بازیکنانی که به تیم ملی متعهد هستند و فلسفه کاری ما را قبول دارند، می‌توانند عضو گروهی باشند که نماینده برزیل در سراسر جهان است.

رافینا از سال ۲۰۰۵ آلمان را به عنوان کشور خود انتخاب کرده است و در حال حاضر در تلاش برای گرفتن تابعیت این کشور است. او همچنین به بازی برای تیم ملی آلمان ابراز تمایل کرده است. از آنجایی که مدافع بایرن مونیخ تاکنون هیچ بازی رسمی برای تیم ملی برزیل انجام نداده است، می‌تواند برای ژرمن‌ها به میدان برود. این در حالی است که تیم ملی آلمان پس از بازنشسته شدن فیلیپ لام، نیاز به یک مدافع راست قابل اعتماد را در ترکیب خود حس می‌‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج