adexo3
۲۵۳۵۷۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کامیابی‌نیا: بازی مقابل تیم دایی سخت است

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به بازی هفته هشتم این تیم گفت: بازی مقابل تیم علی دایی سخت است ولی تلاش می کنیم تا سه امتیاز را بگیریم.

خبرگزاری تسنیم: کمال کامیابی‌نیا در خصوص شرایط فعلی پرسپولیس گفت: خدا را شکر وضعیت تیم از لحاظ روحی و روانی بهتر شده است، اما هنوز از شوک درگذشت هادی نوروزی بیرون نیامده‌ایم. ما باید خیلی زود تیم را جمع و جور کنیم، هر چند که باید بگویم در زمین تمرین و بازی همیشه به فکر هادی هستیم و به این آسانی نمی‌توانیم این اتفاق تلخ را فراموش کنیم. ما باید خوب نتیجه بگیریم تا روح هادی هم شاد شود.

وی در ادامه در خصوص تقابل تیمش با صبای قم گفت: صبا تیم خوبی است و بازی مقابل تیم علی دایی سخت است. آنها بازیکنان خوبی دارند، ولی ما باید قطعاً سه امتیاز این بازی را بگیریم تا روح هادی شاد شود. از هواداران پرسپولیس هم می‌خواهم که به ورزشگاه بیایند و تیم را تشویق کنند. آنها هم مثل ما هرگز هادی را فراموش نمی‌کنند. همه ما باید برای موفقیت و قهرمانی پرسپولیس تلاش کنیم تا روح هادی شاد شود.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس راجع به تعطیلی‌های لیگ برتر خاطر نشان کرد: ما قبل از تعطیلی لیگ برتر تراکتورسازی را شکست دادیم و شرایط خوبی داشتیم، اما تعطیلی لیگ به ضررمان شد. وقتی در شرایط مسابقه باشیم خیلی بهتر است و امیدوارم دیگر لیگ برتر این‌قدر تعطیل نشود. این موضوع باعث اُفت بدن بازیکنان می‌شود و این موضوع روی کیفیت تیم‌ها تأثیر منفی می‌گذارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج