اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۴۶۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پرس: در اسطوره بودن رونالدو شک نکنید

رئیس باشگاه رئال‌مادرید به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخت و او را یک اسطوره واقعی دانست.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از روزنامه آس، در مراسمی که در شهر مادرید اسپانیا برگزار شد، کفش طلای فوتبال اروپا در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ به کریستیانو رونالدو داده شد.

رئال مادرید در فصلی که گذشت با هدایت کارلو آنچلوتی عملکرد خوبی نداشت و نتوانست جام قهرمانی را در هیچ رقابتی به دست آورد. با این حال رونالدو بازی‌های درخشانی را برای قوهای سپید به نمایش گذاشت و به عنوان بهترین گلزن رقابت‌های لیگا و فوتبال باشگاهی در اروپا انتخاب شد تا برای چهارمین بار در تاریخ کفش طلا را به دست آورد.

فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید به ستایش از رونالدو پرداخت و او را یک اسطوره واقعی دانست. رئیس باشگاه رئال مادرید گفت: رونالدو چند روز پیش به عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید انتخاب شد و الان هم تنها بازیکنی است که چهار بار کفش طلا را به خود اختصاص می‌دهد. در این هیچ شکی نداشته باشید که رونالدو یک اسطوره است. او بازیکنی با انگیزه است که نهایت تلاش خود را در میدان و تمرین تیم به نمایش می‌گذارد و استعدادی مثال‌زدنی دارد.

او ادامه داد: آمار و ارقام نشان می‌دهند که رونالدو چه بازیکن بزرگی است. او همه افتخارات ممکن را به دست آورده است و نباید فراموش کنیم که هنوز هم میل سیری ناپذیری به موفقیت و کسب جام دارد. این همه جام و موفقیت را که رونالدو به دست آورده، او را راضی و اشباع نکرده است و این بهترین خبر برای رئال مادرید است. رونالدو در مسیر سیاست و اهداف رئال گام برمی‌دارد و بسیار خوشحالیم که این بازیکن بزرگ را در اختیار داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج