اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۴۸۶۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بنیتس: رونالدو تشنه رسیدن به موفقیت است

طبق گفته سرمربی رئال‌مادرید، کریستیانو رونالدو به موفقیت‌های خود در کسب عناوین انفرادی و تیمی ادامه خواهد داد.

خبرگزاری تسنیم: کریستیانو رونالدو روز گذشته (سه‌شنبه) کفش طلای اروپا، جایزه آقای گلی‌اش در فصل ۱۵-۲۰۱۴ فوتبال اروپا را از نشریه «مارکا»‌ی اسپانیا تحویل گرفت و برای چهارمین بار به این افتخار دست پیدا کرد. به این ترتیب ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها که فصل گذشته با ۴۸ گل نه تنها برترین گلزن لالیگا، بلکه برترین گلزن در تمامی لیگ‌های باشگاهی فوتبال اروپا بود از رکورد سه کفش طلای لیونل مسی گذشت و رکورد جدیدی را از خود بر جای گذاشت.

راافائل بنیتس در گفت‌و‌گو با سایت رسمی باشگاه رئال‌مادرید در تمجید از مهاجم ۳۰ ساله خود گفت: کریستیانو رونالدو به رکوردزنی‌اش ادامه خواهد داد. ما از بازیکنی صحبت می‌کنیم که خیلی مستعد و باکیفیت است و گذشتن او از رکورد رائول و تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ باشگاه خود گویای همه چیز است. کریس بازیکنی است که نه‌تنها رکوردهای شگفت‌انگیزی از خود به ثبت رسانده، بلکه همچنان تشنه رسیدن به موفقیت‌های بیشتر است. او برای این کار فوق‌العاده جاه‌طلب است و توانایی پیشرفت را هم دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: البته که رسیدن به این آمار و ارقام و عناوین کار دشواری است و این نشان می‌دهد که او بازیکن مصممی است که برای تبدیل شدن به بازیکنی بهتر چقدر تلاش کرده است. وقتی بازیکنی داشته باشید که می‌تواند اینقدر گل بزند، تیم‌ به پیروزی‌های بیشتر می‌رسد. دیدید که او هم پس از دریافت جایزه‌اش از هم‌تیمی‌هایش تشکر کرد و می‌داند که چقدر هم‌تیمی‌هایش در موفقیت‌هایش نقش داشته‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج