۲۵۴۸۷۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رضایت کفاشیان از همه چیز

رئیس فدراسیون فوتبال از سازماندهی دیدار دوستانه تیم ملی مقابل ژاپن اظهار رضایت کرد.

خبرگزاری تسنیم: جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، امروز (چهارشنبه) با حضور علی کفاشیان، علیرضا اسدی، مهدی تاج، الهه عرب‌عامری، فریدون اصفهانیان، حیدر بهاروند، شهاب‌الدین عزیزی خادم و غلامرضا بهروان آغاز شد.

در ابتدای این نشست، علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال، ضمن تسلیت به مناسبت آغاز ایام ماه محروم، گفت: طی ماه گذشته، فدراسیون فوتبال بسیار پرکار بود به طوری که مرتباً تیم‌های ملی ما در مسابقات مختلف بین المللی حضور داشت. از اسدی و عرب عامری که تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن رویدادهای مختلف تیم‌های ملی در بخش بانوان و آقایان به کار گرفتند، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: همچنین از میزبانی دو استان خراسان رضوی و آذربایجان شرقی، باشگاه گسترش‌فولاد تبریز و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی برای میزبانی رقابت‌های مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا در رده‌های جوانان و نوجوانان تشکر می‌کنم. ضمن اینکه تیم‌های جوانان و نوجوانان با اقتدار به مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا صعود کردند.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتسال بانوان ایران در رقابت‌های قهرمانی فوتسال آسیا توانست عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد و بر بام آسیا قرار بگیرد. از عرب عامری و مجموعه‌ای که باعث موفقیت این تیم شدند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

کفاشیان افزود: رقابت‌های جام جهانی فوتسال به میزبانی گواتمالا در آذرماه برگزار می‌شود که از آسیا دو تیم ایران و ژاپن حضور خواهند داشت. تیم ملی فوتسال بانوان در آذرماه به این مسابقات اعزام می‌شود و امیدواریم نتایج مطلوبی بگیریم. بدون شک موفقیت تیم ملی فوتسال را مدیون زحمات باشگاه‌ها و تلاش تیم‌های لیگ هستیم.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتبال امید کشورمان در حال حاضر در مسابقات قهرمانی غرب آسیا حضور دارد، افزود: تیم امید پس از برگزاری دیدارهای خوب به فینال این مسابقات راه یافت. ضمن اینکه این تیم در اواخر آذرماه و اوایل دی ماه به مسابقات مقدماتی المپیک ریو اعزام خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان درباره تیم ملی فوتبال بزرگسالان گفت: این تیم اردوی تدارکاتی خود را در کشور امارات برگزار کرد و سپس در مرحه مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف عمان رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. تیم ملی همچنین شب گذشته یک دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال ژاپن برگزار کرد که این دیدار نیز با تساوی یک - یک به پایان رسید. خوشبختانه سازماندهی خوبی در برگزاری مسابقه با ژاپن وجود داشت و برنامه‌های خوب توسط فدراسیون در این رابطه انجام شد.

کفاشیان اظهار داشت: برنامه بعدی تیم ملی فوتبال، دیدار مقابل گوام است که تیم ملی سفری طولانی را در پیش دارد تا در دیدار مقابل این تیم بدون مشکل ظاهر شود و بازی با ترکمنستان در ایران را هم پیش‌رو داریم.

وی با بیان اینکه فستیوال مدارس فوتبال در مهر ماه و با حضور ۳۰ استان کشور در اردوگاه ایثار و در قسمت آقایان به خوبی برگزار شد، یادآور شد: اکنون برنامه‌ریزی‌های خود را برای برگزاری فستیوال دختران در آبان‌ماه انجام می‌دهیم. در واقع با برگزاری این فستیوال‌ها در قسمت بانوان و آقایان قصد داریم تا با استعدادیابی‌های مناسب، آینده تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال خود را تأمین کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان صحبت‌های خود در جلسه هیئت مدیره گفت: جلساتی را در فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای فوتسال و فوتبال ساحلی برگزار کرده و برنامه‌ریزی بسیار مدونی برای فوتسال آسیا و جهانی برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا مسابقات در رده‌های مختلف سنی جوانان، امید و بزرگسالان برگزار شده و در آینده این ورزش پر طرفدار در آسیا بیمه شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج