اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۶۱۸۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هشدار جدی آقای خاص به ادن هازارد

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال چلسی به هافبک بلژیکی تیمش هشدار دارد در صورتی که عملکردش را ارتقا ندهد، داستان بازی آبی‌های لندن و استون‌ویلا برایش تکرار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: ژوزه مورینیو برای بازی شب گذشته (شنبه) تیمش برابر استون ویلا ادن ازار، برترین بازیکن تیمش و لیگ برتر انگلیس در فصل گذشته را روی نیمکت نشاند. او نه تنها از تصمیمش برای این کار دفاع کرد بلکه تأکید کرد آنقدر این کار را تکرار می‌کند تا تغییری در رویکرد بال بلژیکی تیمش ببیند و او نشان دهد که بازیکنی در خدمت تیم است.

مورینیو گفت: من ازار را از ترکیب تیم کنار گذاشتم چون مشکلات دفاعی ما در این اواخر زیاد شده بود. نیمکت‌نشین کردن ازار یک تصمیم تاکتیکی بود. ما به هافبک‌هایی نیاز داریم که کمک به تیم در امور دفاعی برای‌شان مهم باشد. من باز هم ازار را نیمکت‌نشین خواهم کرد و این کار را آنقدر ادامه می‌دهم تا او همسو با ما حرکت کند و سعی کند آن طور که ما می‌خواهیم بازی کند.

مورینیو در ادامه گفت که وضعیت چلسی به گونه‌ای است که نمی‌توان مسائل فنی را با مسائل شخصی در هم آمیخت. وی افزود: به بازیکنانم گفتم که الان وقت فکر کردن به مسائل شخصی، گله و شکایت یا خودخواه بودن نیست. الان وقت فکر کردن به تیم است. من از آنها خواستم که نگاهی متفاوت به اوضاع داشته باشند. من باید تلاش کنم دوباره نتیجه بگیرم.

پیروزی چلسی فاصله‌ این تیم را با منطقه سقوط افزایش داد و آن را به رده یازدهم رساند. مورینیو هم اذعان داشت که این پیروزی اعتماد به نفس تیم بحران‌زده‌اش را افزایش می‌دهد.

آقای خاص عنوان کرد: ما در حال حاضر بهترین تیم انگلیس نیستیم اما تیمی هستیم که یک مربی بسیار خوب و بازیکنانی بسیار خوب دارد که دارند تلاش می‌کنند به وضعیت عادی برسند. بازی ما برابر استون‌ویلا می‌تواند اعتماد به نفس از دست رفته را برگرداند. زمانی که تیم اعتماد به نفس نداشته باشد، کیفیت بازی‌اش پایین می‌آید. در حال حاضر تعدادی از بازیکنان ما اعتماد به نفس‌شان را از دست داده‌اند اما نمایشی که برابر استون ویلا داشتیم، نمایشی که هم از نظر تیمی هم از نظر انفرادی خوب بود، اعتماد به نفس‌‌شان را افزایش خواهد داد. بازیکنان من انگیزه‌شان را نشان دادند، همین طور اینکه آنها با یکدیگر متحد هستند و آماده جنگیدن برای کسب یک نتیجه بسیار مهم. این سه امتیازی که در این بازی گرفتیم، بسیارحیاتی هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج