۲۶۸۹۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هازارد: هیچ خصومتی با مورینیو ندارم

هافبک هجومی بلژیکی تیم فوتبال چلسی، این شایعه که افت عملکرد او در این فصل به دلیل بی‌انگیزگی و اختلافاتش با سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان لندن است را تکذیب کرد.

خبرگزاری تسنیم: ادن هازارد این شایعه که رابطه میان او و ژوزه مورینیو شکرآب شده را تکذیب کرد و آقای خاص را صریحاً بهترین گزینه برای هدایت چلسی دانست.

چلسی در این فصل دچار بحرانی بزرگ شده که پیامد آن سقوط آبی‌پوشان لندن به رده پانزدهم جدول لیگ برتر انگلیس بوده است. بسیاری در افت محسوس چلسی، بازی ضعیف ادن ازار را به عنوان یکی از عوامل اصلی می‌دانند و دلیل آن را هم بی‌انگیزگی وی برای تکرار بازی‌های فوق‌العاده فصل گذشته‌اش به خاطر اختلاف با سرمربی پرتغالی‌اش عنوان می‌کنند. برخی دیگر هم در این مدت شروع به گمانه‌زنی درباره آینده ازار و پیوستن او به رئال‌مادرید کرده‌اند.

هازارد در واکنش به این شایعات اظهار داشت: من چیزهای زیادی در خصوص رابطه‌ام با مورینیو و اینکه با او مشکل دارم، شنیده‌ام اما همه چیز خوب و رابطه من هم با او خوب است. من با او هیچ مشکلی ندارم. او بهترین سرمربی است. مورینیو بهترین گزینه برای هدایت چلسی است و امیدواریم که در کنار او بتوانیم جام‌های فراوانی ببریم. شاید این فصل نشود این هدف را محقق کنیم چون کار سختی خواهد بود اما فصل آینده و فصول پس از آن می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

چلسی با کسب پیروزی یک بر صفر برابر نوریچ در سیزدهمین بازی خود در فصل جاری لیگ برتر انگلیس به شکست‌های متوالی خود پایان داد تا با روحیه‌ای بهتر برای مصاف با مکابی در دور پنجم بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا آماده شود. این بازی سه‌شنبه برگزار می‌شود. چلسی تا پایان سال ۲۰۱۵ با تیم‌های تاتنهام، بورنموث، پورتو، لسترسیتی، ساندرلند، واتفورد و منچستریونایتد روبه‌رو خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج