اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۶۵۲۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نیمار: نگران آینده من در بارسلونا نباشید

مهاجم برزیلی تیم فوتبال بارسلونا درباره آینده خود در ورزشگاه نیوکمپ به هواداران آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا اطمینان خاطر داد.

خبرگزاری تسنیم: نیمار که در پیروزی ۵ بر ۲ شنبه شب بارسلونا برابر رایووایکانو چهار گل زد، شایعاتی که درباره آینده او ساخته شده است را کم اهمیت جلوه داد و به هواداران گفت نگران آینده او نباشند.

مهاجم برزیلی بارسا که هنوز سه سال دیگر با این تیم قرارداد دارد می‌گوید از وضعیتش در کاتالونیا راضی است و می‌خواهد در نیوکمپ بماند.

نیمار ۲۳ ساله با گل‌هایی که به رایووایکانو زد اکنون هشت گله است و آقای گل لالیگا محسوب می‌شود. اوج‌گیری او سبب شده که هواداران بارسا بیش از پیش نگران جدایی‌اش از آبی‌و‌اناری‌ها باشند، نگرانی که خود او بی‌مورد می‌داند.

نیمار در این خصوص به نشریه اسپورت گفت: روند تمدید قرار من ادامه دارد. هنوز سه سال دیگر از قراردادم با بارسلونا باقی‌مانده است اما می‌خواهم قراردادی جدید امضا کنم. هواداران می‌توانند آسوده خاطر باشند.

مهاجم پیشین سانتوس درباره عملکردش در بازی برابر رایووایکانو هم اظهار داشت: آن بازی یک شب تاریخی را برایم ساخت که تا آخر عمرم آن را به یاد خواهم داشت. می‌خواهم به تمام اعضای تیم به خاطر عملکرد فوق‌العاده‌ای که در آن بازی داشتند تبریک بگویم.

بارسلونا این روزها همچنان بدون بهترین بازیکن خود، لیونل مسی که مصدوم است بازی می‌کند و این روند حداقل تا چهار هفته دیگر ادامه خواهد داشت. نیمار درباره وضعیت بارسا در غیاب هم‌تیمی آرژانتینی‌اش، تأکید کرد: همه ما در زمین بازی فرمانده هستیم. تمام ما در تیم کار می‌کنیم و شیوه بازی خودمان را داریم. همه ما در زمین بازی برای تیم‌مان مهم هستیم و در کنار هم می‌توانیم یک گروه قدرتمند را بسازیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج