adexo3
۲۵۶۸۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انریکه: نیمار رهبر بارسا نیست

سرمربی بارسلونا لیونل مسی را رهبر تیمش معرفی کرد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسپورت، لوییس انریکه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار بارسلونا مقابل باته باریسوف بلاروس گفت: تنها یک امتیاز با باته باریسوف و بایرلورکوزن فاصله داریم. بازی آسانی را پیش بینی نمی کنیم. برای ارائه یک بازی بهتر تمرکز می‌کنیم و می خواهیم از حریفان برتر باشیم.

سرمربی بارسلونا مسئولیت جدید نیمار را رد کرد و افزود: با تمام توان خود کار می کنیم. رهبر تیم مسی است و به دنبال رهبر جدیدی نیستیم.

انریکه درباره وضعیت خط دفاعی بارسلونا گفت: از همه مهمتر این است که در طول فصل در تعادل باشیم و ما در تلاش هستیم که بهتر شویم.زمانی که در موقعیت دفاعی قرار می گیریم و گلی دریافت می کنیم مشکل از خط دفاعی نیست، کل تیم و مربی مقصر هستند. سعی می کنیم مشکلات را به صورت گروهی حل کنیم و هرهفته روی این موضوع کار می کنیم. فکر می کنم در آخرین بازی تا حدی مشکلاتمان برطرف شده بود.

او درپایان اظهار کرد: به ماه‌های آینده خوشبین هستم که تیم هیچ گونه مشکلی نخواهد داشت.این مشکلات تیم، بازیکنان و هوادارانی که از تیم حمایت کامل می‌کنند را تقویت می کند. این شرایط بودن در یک تیم بزرگ است، وضعیت موجود تیم ما را مستحکم تر می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج