adexo3
۲۵۶۶۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رقابتی ترین لالیگا در ۲۰ سال اخیر

در فصل ۱۶-۲۰۱۵ رقابت نزدیکی بین تیم‌های بالای جدول لیگ فوتبال اسپانیا وجود دارد که در ۲۰ سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از مارکا، هشت هفته از لالیگا گذشته است و سه تیم بالای جدول، ۱۸ امتیاز کسب کردند که گل‌های زده رتبه‌های اول تا سوم را مشخص کرده است. رئال مادرید، سلتاویگو و بارسلونا، سه تیم هم امتیاز ابتدای فصل لالیگا هستند.

باید به ۲۰ سال پیش رجوع کرد تا شرایط مشابهی را مشاهده کرد. در فصل ۹۴-۱۹۹۳ سه تیم بارسلونا، والنسیا و رئال سوسیداد با ۱۲ امتیاز رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص داده بودند و در نهایت آبی اناری‌پوشان قهرمان شدند.

مردان رافائل بنتیس، صدر جدول را به خاطر گل‌های خورده کمتر به خود اختصاص داده‌اند. رئال مادرید در هشت بازی، تنها دو گل دریافت کرده است که آنها خارج از خانه بوده‌اند. کیلور ناواس با درخشش در دروازه رئال، نزد هواداران محبوبیت زیادی پیدا کرده است و مادریدی‌ها به او اعتماد پیدا کرده‌اند.

سلتاویگو امتیاز مثبتی نسبت به دیگر تیم‌ها دارد. مردان بریسو تاکنون از هیچ تیمی شکست نخورده‌اند. آن‌ها در بازی‌های خانگی نیز از دیگر تیم‌ها برتر هستند. سه پیروزی و یک تساوی، آمار این تیم در بازی‌های خانگی است. نولیتو، مهاجم سلتا همچون کریستیانو رونالدو، ۶ گل به ثمر رسانده است.

بارسلونا بیشترین پیروزی را در میان تیم‌های دیگر به دست آورده است. آبی اناری‌پوشان ۶ بار پیروز شدند اما دوبار از میزبانان‌شان شکست خورده‌اند. بارسلونا که منتظر است تا لیونل مسی، آسیب دیدگی را پشت سر گذاشته و به ال کلاسیکو برسد، این روزها با گلزنی مهاجم برزیلی‌اش یعنی نیمار دلخوش است.

اما اگر بخواهیم به رتبه‌های پایین‌تر جدول نگاه کنیم، اتلتیکو مادرید و ویارئال، هر یک با ۱۶ امتیاز جایگاه‌های چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده‌اند. اتلتیکو که بازی‌های سختی را از ابتدای فصل پیش‌رو گذاشته است، برابر سویا و اتلتیک بیلبائو پیروز شد و تنها شکست این تیم در ورزشگاه ویسنته کالدرون برابر بارسلونا رقم خورد.

ویارئال دو هفته در صدر جدول قرار داشت. سلتاویگو این جایگاه را از این تیم گرفت اما ویارئال با این رتبه شانس حضور در رقابت‌های اروپایی را خواهد داشت و مردان مارسلینو امیدوار هستند تا به رتبه‌های پایین‌تر سقوط نکنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج