adexo3
۲۵۶۹۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گواردیولا: نمی‌توانم در یک باشگاه بمانم

سرمربی بایرن‌مونیخ معتقد است که تیمش کار ساده‌ای در تقابل با توپچی‌های لندن ندارد و عنوان کرد نمی‌تواند همانند آرسن ونگر برای مدت طولانی در یک باشگاه بماند.

خبرگزاری تسنیم: پپ گواردیولا در آستانه دیدار امشب (سه‌شنبه) شاگردانش مقابل آرسنال در سومین دور از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با حضور در کنفراس خبری گفت: ما سه‌شنبه شب به عنوان تیمی شش امتیازی مقابل تیمی بدون امتیاز بازی نخواهیم کرد، ما از ساعت ۱۹:۴۵ به وقت محلی لندن (۲۲:۱۵ به وقت تهران) با نتیجه صفر بر صفر و ۹۰ دقیقه‌ای که در پیش داریم، بازی‌مان را آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: من آرسنال را به عنوان تیمی که از دو بازی اولش شش امتیاز کسب کرده، آنالیز می‌کنم. من و ونگر یکدیگر را به خوبی می‌شناسیم. من با تیم‌های بایرن مونیخ و بارسلونا با تیم او تقابل داشته‌ام. به نظرم آرسنال دارای کیفیت فنی بالایی است و بازی مقابل شاگردان ونگر خیلی دشوار است.

سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها تصریح کرد: در این شرایط آرسنال نسبت به ما مزیت دارد، چون باید برنده این بازی شود. نمی‌توانم تصور کنم که آنها نمی‌خواهند به مدت ۹۰ دقیقه بجنگند. باید در چنین شرایطی روش بازی درست و هوشمندانه‌ای را انتخاب کنیم تا بازی را تحت کنترل خود در آوریم.

گواردیولا در ادامه اظهار داشت: البته که شرایط کنونی تیمم را ترجیح می‌دهم و خوب است که به جای هیچ امتیاز با شش امتیاز پا به این بازی می‌گذاریم، ولی می‌توانم تصور کنم که اگر ما میزبان آرسنال بودیم و تا کنون امتیازی کسب نکرده بودیم بازیکنانم سخت تلاش می‌کردند و کاملاً هجومی ظاهر می‌شدند، چون این آخرین شانس‌مان بود. در چنین شرایطی باید سنگ تمام گذاشت.

سرمربی اهل کاتالان بایرن با اشاره به حضور طولانی مدت مربیانی همچون سرالکس فرگوسن و آرسن ونگر در یک تیم عنوان کرد: در دوره فعلی، حضور ۲۰ ساله در یک باشگاه غیرممکن است. فکر نمی‌کنم دیگر مربی انرژی ماندن در یک تیم برای چنین مدت زمانی را داشته باشد و به نظرم برای هواداران هم خسته‌کننده می‌شود. البته آرسن ونگر استثناست، همان‌طور که سرالکس بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته به اعتقاد من ونگر تنها سرمربی نیست و او یک مدیر ورزشی هم است. او کل باشگاه آرسنال را تغییر داد، چون آنها پیش از او فوتبالی دفاعی را ارائه می‌دادند. ونگر برای باشگاه آرسنال فراتر از یک مربی است. او برای این باشگاه همه چیز است. آرسن می‌تواند برای مدت طولانی در یک باشگاه بماند، اما من نمی‌توانم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج