اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۷۴۵۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ریاحی: طارمی به درستی اخطار گرفت

کارشناس داوری می‌گوید در بازی پر‌سپولیس و سیاه جامگان داور بازی به درستی به طارمی کارت زرد نشان داد.

خبرگزاری ایسنا: محمد ریاحی درباره صحنه‌ای از بازی دیروز (سه‌شنبه) سیاه جامگان - پر‌سپولیس گفت: در دقیقه ۷۰ طارمی از مدافع‌های سیاه جامگان جلو افتاد و در آخرین مرحله در محوطه جریمه به زمین خورد. این بازیکن گام‌های بلند و سرعت زیادی دارد و به زمین افتادنش به علت سرعت زیاد بود.

او با تاکید بر این که این صحنه پنا‌لتی‌ نبود و داور بازی به درستی عمل کرده است، اظها‌ر کرد: اگر مدافع برای گرفتن توپ از مهاجم، برخورد کوچکی هم با او می‌کرد، باز هم صحنه پنا‌لتی‌ نبود. مدافع چطور توپ را بزند و از دروازه دفاع کند در شرایطی که با مهاجم هیچ برخوردی نداشته باشد؟

این کارشناس داوری ا‌ضافه‌ کرد‌: داور در این صحنه بهترین تصمیم را گرفت و به علت تمارض به طارمی یک اخطار داد. من فکر می‌کنم این موضوع ۱۰۰ درصد مورد قبول دیگر کارشناسان داوری هم باشد.

ریاحی ا‌دا‌مه‌ داد: فوروارد‌هایی که سرعت زیادی دارند معمولا در بازیها با این موضوع روبرو می‌شوند، چرا که در سرعت بالا احتمال زمین خوردن زیاد است.

این کارشناس داوری افزود: اشکان خورشیدی داور مسابقه پر‌سپولیس و سیاه جامگان در کل در این بازی به صحنه‌ها نزدیک بود و تصمیماتی که گرفت صحیح و قاطع و تذکراتی که به بازیکنان داد بسیار به جا بود. علاوه بر این وقتی به بازیکنی تذکر می‌داد از نظر اخلاق داوری، روی خوشی داشت. این موضوع را به این علت می‌گویم که به تازگی شنیده‌ام که شخصی می‌گفت داورها انگار با بازیکنان دعوا دارند.

ریاحی تشریح کرد: در قضاوت خورشیدی به قدری آرامش و خونسردی مشاهده می‌شد که من از دیدن قضاوتش لذت بردم. من فکر می‌کنم که این داور نمره بالایی برای قضاوت این بازی می‌گیرد.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: البته باید بگویم کار داوری طوری است که امکان دارد در یک لحظه خون به مغزش نرسد و مغز دیر از عضلات دستور بگیرد و داور تصمیمش اشتباه شود و برای همین است که ایران با ۸۰ میلیون جمعیت، ۱۰ نفر داور بین‌المللی دارد و از این ۱۰ نفر فقط یک نفر به جا‌م جها‌نی می‌رود.

این کارشناس داوری ا‌دا‌مه‌ داد: در این هفته‌ اشکان خورشیدی یک پدیده داوری بود و توانست به خوبی بازی را قضاوت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج