adexo3
۲۵۷۴۸۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کلوپ خواهان بازگشت بال پیشین لیورپول

سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول در بازار نقل‌و‌انتقالات زمستانی قصد دارد یکی از بازیکنان پیشین قرمزپوشان مرسی‌ساید را به خدمت بگیرد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه دیلی‌میل، یورگن کلوپ قصد دارد لازار مارکوویچ، بال پیشین لیورپول را که تابستان امسال به فنرباغچه قرض داده شده بود را در پنجره نقل‌و‌انتقالات ماه ژانویه به آنفیلد برگرداند.

لیورپول در قراردادی که برای انتقال مارکوویچ به ترکیه با فنرباغچه بسته، بندی قرار داده که به مرسی‌سایدی‌ها اجازه می‌دهد بازیکن ۲۱ ساله‌شان را در اواسط فصل نیز پس بگیرند.

مارکوویچ سال گذشته با قراردادی ۲۰ میلیون پوندی از بنفیکا به لیورپول پیوست اما در اولین فصل حضورش در آنفیلد نتوانست کار خاصی انجام دهد و در ۲۳ بازی‌اش برای لیورپول تنها سه گل به ثمر رساند. عملکرد ضعیف مارکوویچ، برندان راجرز، سرمربی پیشین لیورپول را مجاب کرد که او را به فنرباغچه قرض دهد. اکنون اما یورگن کلوپ قصد دارد که این هافبک صرب را به آنفیلد برگرداند، بازیکنی که در فوتبال ترکیه به شدت محبوب شده است اما در هفته‌های خیر به دلیل مصدومیت کمر، خانه‌نشین بوده است.

فنرباغچه اکنون تمام حقوق مارکوویچ را می‌پردازد اما امکان قطعی کردن قرارداد او را ندارد و هر زمان که لیورپول بخواهد باید او را به این تیم برگرداند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج