اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۹۳۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اولیویرا: بروید همان خطیبی را بیاورید!

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: در ۱۰ دقیقه آخر بازی را مساوی نکردیم،‌ بلکه به ذوب آهن باختیم.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: در ۱۰ دقیقه آخر بازی را مساوی نکردیم،‌ بلکه به ذوب آهن باختیم.

تونی اولیویرا بعد از تساوی ۴ بر ۴ ذوب آهن مقابل تراکتورسازی گفت: خیلی ناراحت هستم این ناراحتی برای خودم نیست بلکه برای بازیکنان است. بازی خیلی خوبی انجام دادند و عملکرد آنها بسیار بهتر از مسابقات قبل بود.

وی ادامه داد: در ۱۰ دقیقه آخر بازی به تساوی رسید و در اصل ما باختیم. به خاطر بازیکنان خیلی ناراحت هستم.

اولیویرا افزود: تیم ما ۸۰ دقیقه بهترین عملکرد را داشت. در نیمه دوم خوب کار کردیم و جلو بودیم اما متاسفانه بازی را باختیم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه چه زمانی قرار است از این اشتباهات درس بگیرد و آنها سال قبل هم مقابل نفت تهران بازی ۳ بر یک برده را با تساوی ۳ بر ۳ عوض کردند، گفت: می‌دانم می‌خواهید چه بگویید ولی نیاز نیست که شما آنقدر عصبانی شوید.

همان خبرنگار به اولیویرا گفت که عادی صحبت می‌کند و انگار او در حالت عادی نیست که سرمربی تراکتورسازی در پاسخ اظهار داشت: من متوجه شدم چه چیزی می‌گویید. چیزی که قرار است بگویم این است که از اول فصل شما دائم درحال تحریک من هستید. انتقاد باید به جا باشد. انتقاد به جا اثر دارد. تیم ما در حال خوب شدن بود. بختیار رحمانی و سروش رفیعی آیا یک ماه پیش اینطور بودند. تیم در حال بهتر شدن است. موقعی که ۴ بر یک بودیم آیا همین انتقادات بود.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه در تعویض‌های خود احتیاط زیادی داشت و وقتی بازی ۴ بر یک برده را با تساوی عوض می‌کند یعنی دچار ضعف است، تصریح کرد: بنده ضعف دارم؟ فوتبال ورزشی نیست که در یک لحظه همه چیز عوض شود شرایط هم همیشه یکسان نخواهد بود. ۴ماه از آمدن من گذشته است هنوز نتوانستیم شرایط تیم را درست کنیم.

وی در مورد اینکه بهتر است نتیجه امروز را به باشگاه و داور ربط ندهد، گفت: هیچ وقت مربی ندیدم که همیشه برنده باشد. مربی گاهی می‌بازد و گاهی هم برنده می‌شود. بنده که حرفی در مورد باشگاه نزدم. مسئولیت تیم با من است. کارم را ادامه هم می‌دهم مسئولیت تیم بر گردن من است. همیشه گفتم انتقاد از من است. مربی موقع باخت فقط باید جوابگو باشد و من مسئولیت می‌پذیرم. چیزی که شما به آن پی نمی‌بری وچیزی که نمی‌توانی پاک کنی موضوعاتی است که تا به امروز نوشتید. ۲ بار نایب قهرمان شدیم و یک بار قهرمان جام حذفی شدیم.

اولیویرا در پاسخ به این سوال که اتفاقی که برای تیم او در دیدار با نفت تهران در فصل قبل رقم خورد و بار دیگر هم تکرار شد، گفت: من گریه نمی‌کنم وقتی چیزی تمام نشده است. شما از اول فصل با بنده دعوا دارید.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا در تعویض‌های پایانی تیم بازیکنی مصدوم شده بود، گفت: مسئول باخت من هستم. به بازیکنانم هم همین حرف را زدم. در رختکن به بازیکنان گفتم مشکل از من است و هیچکسی را مقصر نمی‌دانم. می‌خواستم بازیکن تازه نفس وارد زمین کنم. بختیار رحمانی که در تمام بازی دویده بود خسته شده بود. به همین خاطر بایرامی را به زمین آوردم. هنگام تعویض ایده‌ای داریم. اگر می‌دانستم اینطور می‌شود ترکیب را دست نمی‌زدم. شما همیشه درست می‌گویید می‌دانید چرا؟ چون شما مسئولیتی ندارید. بنده مسئول و تصمیم گیر هستم. وقتی ۴ بر یک بودیم شما فکر می‌کردید اینطور شود. فوتبال این شرایط را دارد. امروز برایم روز سختی بود. خیلی ناراحت هستم. فکرش را هم نمی‌کردم این اتفاق بیفتد. باید از این به بعد حواسمان باشد و نباید فقط به این بازی نگاه کرد. شما نمی‌بینید ما ۴ گل زدیم. قبل از باخت خوشحال بودیم اما وقتی گل چهارم را دریافت کردیم انگار تیر خوردیم.

اولیویرا در ادامه اظهار داشت: برای کسی که فوتبال دوست دارد رقم خوردن نتیجه ۴ بر ۴ خیلی خوب است. برای هواداران تراکتورسازی، مربیان و بازیکنان این مسابقه نتیجه‌ای نداشت که بشود راحت آن را فراموش کرد. فوتبال ورزشی است که اشتباهات هم در آن است. فوتبال همین است. فکر می‌کنم ذوب آهن بهترین تیم لیگ ایران است. آنها ۴ برد بیرون از خانه داشته‌اند. اینطور که به نظر می‌رسد. شکلی که ذوب آهن بازی می‌کند این است که می‌خواهند تیم را از عقب ببندند و از ضد حملات استفاده کنند. متاسفانه ما به شکلی دیگر گل خوردیم. ما نتوانستیم کاری را انجام دهیم که آنها کردند می‌دانید چرا؟ چون این تیم همان تیم سال قبل است. اما از تیم سال قبل ما فقط ایرانپوریان و سعید آقایی هستند. همه شما می‌دانید بازیکنان ما همه با هم نیامدند. ساختن یک تیم زمان می‌برد. بازیکنان ما شروع به درخشش کردند. تا امروز حدود ۱۰ بازی انجام دادیم فکر می‌کردم امروز یک قدم جلو می‌رویم اما یک قدم عقب رفتیم. ۲ هفته دیگر لیگ تعطیل می‌شود. شما تا به حال لیگی به این شکل دیدید. بازی تعطیل، بازی، تعطیل! این مسئله برای همه تیم‌ها است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند با توجه به این ۱۰ بازی می‌تواند در پایان نیم فصل مثل چند فصل گذشته و زمان حضور رسول خطیبی تیم را در جمع ۳ تیم اول حفظ کند، اظهار داشت: بروید خطیبی را بیاورید تا باز هم شما را جزو ۳ تیم اول باشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج