اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۷۳۱۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عباسی: اولیویرا مربی ضعیفی نیست

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز می‌گوید در صورتی که نتایج جالب نباشد بحث تعویض سرمربی به میان می‌آید، اما اولیویرا مربی ضعیفی نیست که بخواهند او را تغییر بدهند.

خبرگزاری تسنیم: سعید عباسی در خصوص دو پیروزی متوالی تراکتورسازی مقابل فولاد خوزستان و سایپا عنوان کرد: از تیم همین انتظار را داشتیم و از همان ابتدا هم که تیم بسته شد، می‌خواستیم تراکتورسازی به شرایطی برسد که تیم‌های دیگر، رقیب‌مان نشوند. لیگ برای ما بد آغاز شد و حریفان‌مان طوری بازی می‌کردند که مقابل آنها دچار مشکل می‌شدیم و از همین‌رو مدتی هواداران‌مان ناراحت بودند. حالا که تیم روند خوبی پیدا کرده و هواداران هم از این نتایج خوشحال هستند، ما هم از این مسئله خوشحالیم.

وی درباره اینکه پیش از تعطیلات لیگ بحث برکناری تونی اولیویرا مطرح شده بود و این احتمال وجود داشت که سرمربی پرتغالی تراکتورسازی با ادامه نتایج ضعیف برکنار شود، گفت: اگر سرمربی ضعیف باشد، بحث تعویض درست است. به محض اینکه نتایج جالب نباشد، هیئت مدیره بنا را بر شوک دادن به تیم و تعویض سرمربی می‌گذارد، اما اولیویرا مربی ضعیفی نیست. او مربی نامداری است و تغییر و تحولات در تیم برای هماهنگ شدن تیم زمان برد و حالا که تیم روی غلطک افتاده است، امیدوارم این روند خوب ادامه داشته باشد تا به جایگاه اصلی‌مان برسیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره اینکه هواداران این تیم پس از اتفاقات سال گذشته فقط از تیم‌شان قهرمانی می‌خواهند و به نوعی فقط با این مسئله راضی خواهند شد، خاطرنشان کرد: در صحبتی که ابتدای فصل با تونی اولیویرا داشتیم و درخواست هیئت مدیره را به او گفتیم، بنای کار بر این بود که تیم در پایان فصل قهرمان شود. فقط هم به دنبال این هدف هستیم. همه تیم‌ها به دنبال قهرمانی هستند و با کمی بالا و پایین به قهرمانی فکر می‌کنند. اگر در فوتبال امید به قهرمانی نداشته باشید، یعنی هدفی ندارید و با توجه به اینکه همه تیم‌ها به دنبال قهرمانی هستند، کار ما سخت خواهد بود.

عباسی ادامه داد: تراکتورسازی برای قهرمانی در لیگ پتانسیل بالایی دارد و پنج بازیکن ما در تیم ملی حضور دارند که این نشان از پتانسیل بالای تراکتورسازی است. تیمی که این تعداد بازیکن ملی‌پوش داشته باشد، یعنی پر مهره است و به همین دلیل نتایج هم باید چیزی باشد که مردم می‌خواهند.

وی درباره موضوع ادامه حضور سامان نریمان جهان، سعید آقایی و فرید بهزادی‌کریمی در تراکتورسازی پس از پایان خدمت سربازی‌شان گفت: در این خصوص با مسئولان باشگاه گسترش‌فولاد و صبای قم صحبت‌هایی انجام داده‌ایم. درخواست‌مان را برای حفظ این بازیکنان مدت‌ها پیش فرستادیم و گسترش‌فولادی‌ها نیز موافقت خود را اعلام کردند و مشکلی برای ماندن نریمان‌جهان و آقایی ندارند. فقط برای ماندن آقایی در تراکتورسازی باید رضایت این بازیکن هم جلب شده و گویا خواسته‌هایی وجود دارد که باید بین دو طرف (آقایی و مسئولان گسترش‌فولاد) حل شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تأکید کرد: قصد داریم بهزادی‌کریمی را هم حفظ کنیم، اما مسئولان باشگاه صبا با این موضوع مخالفت کرده‌اند و خواستار بازگشت او به تیم‌شان شده‌اند. با این حال قصد داریم با آنها جلسه‌ای داشته باشیم تا حداقل بتوانیم از این بازیکن تا نقل‌وانتقالات نیم فصل استفاده کنیم.

عباسی درباره اینکه آیا باشگاه تراکتورسازی برای ماندن آقایی در این تیم اضافه خدمت زده است تا تفاهم با باشگاه گسترش‌فولاد صورت بگیرد، اظهار داشت: خیر؛ این موضوع صحت ندارد. بحث اول این است که آقایی تا اواخر آبان‌ماه سرباز است و زمان پایان خدمت او مشخص شده و بحث دوم هم اینکه باشگاه تراکتورسازی کاره‌ای نیست که بخواهد برای آقایی اضافه خدمت بزند. قانون نظام وظیفه به این شکل نیست که بخواهیم به بازیکن سربازمان اضافه خدمت بزنیم تا او همچنان در تیم باشد و اگر اینطور بود، یک سال به او اضافه خدمت می‌زدیم که بتوانیم تا پایان فصل او را حفظ کنیم.

«تونی اولیویرا در نشست خبری پس از بازی مقابل سایپا اعلام کرده بود متأسفانه در حال حاضر مشکلاتی داریم که به همه تلاشگران باشگاه منتقل می‌شود و وقتی تیم از نظر ذهنی راحت باشد بهتر بازی می‌کند». مدیرعامل تراکتورسازی در این باره و مشکلات این باشگاه و اینکه آیا مشکلات مالی، تیم را از نظر روانی به هم ریخته است، گفت: ما باید از تمام اعضای تیم عذرخواهی کنیم. تمام باشگاه‌ها با بی‌پولی دست‌وپنجه نرم می‌کنند و از کادرفنی و بازیکنان می‌خواهم کمی صبر داشته باشند تا مشکلات حل شود. شاید با پرداخت حق پخش فوتبال، نفعی به باشگاه‌ها نیز برسد تا بتوانیم مشکلات‌مان را حل کنیم. بالاخره صداوسیما از پخش بازی‌های لیگ تبلیغات می‌گیرد و درآمدهایی دارد که باید از محل این درآمدها حق و حقوق فوتبال را هم بدهد.

عباسی درباره اینکه بازیکنان تا به حال چند درصد قراردادهایشان گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: قراردادها متنوع است، اما بیشتر بازیکنان و اعضای کادرفنی ۳۰ و بیش از ۳۰ درصد گرفته‌اند. با این حال باید تا نیم‌فصل پرداختی‌مان را حداقل به مرز ۵۰ درصد برسانیم. در مسائل مالی بحث ردیف بودجه هم داریم، اما مسئله نقدینگی و مشکلات اقتصادی دولت باعث شده بودجه به موجودی تبدیل نشده و این احتمال وجود دارد با حل شدن نهایی مسئله ۱+۵ این مشکل نیز حل شود.

وی در خصوص اینکه وضعیت حضور ملی‌پوشان سرباز تیم تراکتورساری در اردوی آینده تیم ملی به چه شکل خواهد بود، گفت: سازمان لیگ تقریبا ۲۵ روز پیش به باشگاه‌ تراکتورسازی نامه‌ای ارسال کرد و خواستار انجام مراحل اداری کار آنها برای همراهی تیم ملی در بازی با ترکمنستان و گوام شد. سروش رفیعی، بختیار رحمانی، محمدرضا اخباری، احمد عبدالله‌زاده و نریمان‌جهان نفراتی هستند که سازمان لیگ خواستار حضور آنها در اردی تیم ملی برای دو بازی آینده این تیم شده است. این خبر رسما از سوی نظام وظیفه اعلام نشده اما نامه آن در باشگاه تراکتورسازی موجود است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج