اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۹۵۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ژاوی: رونی هوش فوتبالی خوبی دارد

هافبک پیشین بارسلونا بر این باور است که اگر وین رونی می‌خواهد دوران بیشتری در منچستریونایتد حضور داشته باشد، باید یک خط عقب‌تر یعنی در خط میانی بازی کند.

خبرگزاری تسنیم: وین رونی که در این فصل نتوانسته عملکرد خیلی تأثیرگذاری را از خود ارائه بدهد تا به اینجا تنها دو گل در ۹ بازی لیگ برتری برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده است. هافبک پیشین بارسلونا معتقد است که اگر کاپیتان شیاطین سرخ یک خط عقب‌تر و به عنوان هافبک بازیساز بازی کند می‌تواند مثمرثمرتر باشد.

ژاوی که در این تابستان از بارسلونا جدا شد و به السد پیوست، در خصوص وضعیت کاپیتان ۳۰ ساله شیاطین سرخ که این روزها انتقادهایی به او وارد است، به خبرنگاران گفت: ونی رونی بازیکنی است که از خیلی وقت پیش او را تحسین کرده‌ام. او بازیکنی فوق‌العاده با توانایی‌های خارق‌العاده است. به اعتقاد من وین هنوز چیزهایی زیادی برای ارائه دارد، اما شاید زمان آن رسیده است که خودش را با شرایط جدید وفق دهد.

وی افزود: وقتی بازیکنی پا به سن می‌گذارد، نمی‌تواند آن بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارد و نمی‌تواند تمامی نقاط زمین را همانند گذشته پوشش بدهد. به نظر من اما بازیکنان باهوش می‌دانند که چطور خودشان را با این شرایط وفق دهند و بدون شک رونی هوش فوتبالی خیلی خوبی دارد.

هافبک السد در ادامه عنوان کرد: شاید زمان آن رسیده که منچستریونایتد از مهاجم جدیدی که بتواند ۹۰ دقیقه بازی کند، استفاده کند و به اعتقاد من وین رونی در پست هافبک می‌تواند بازیکن خطرناک‌تری باشد. او با دید خوب و قدرت پاسوری خوبی که دارد می‌تواند در یک پست عقب‌تر عالی کار کند.

ژاوی در پایان خاطرنشان کرد: اگر رونی بتواند خودش را در این پست جا بیندازد، دلیلی نمی‌بینم که نتواند برای پنج تا شش سال دیگر در سطح بالای فوتبال حضور داشته باشد. در هر صورت به عنوان یک بازیکن باید در چنین شرایطی به خود گفت که شرایط بدنی‌ام تغییر کرده و دیگر نمی‌توانم کاری را که پیش از این انجام می‌دادم، تکرار کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج