adexo3
۲۶۲۹۲۳
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

جهانبازی: من نباید محروم شوم

داور فوتبال کشورمان گفت: آقای برانکو! می‌روم رستوران و گریه می‌کنم، اما آیا گریه‌های من دردی را از شما و پرسپولیس دوا می‌کند؟

خبرگزاری تسنیم: یدالله جهانبازی در واکنش به نامه مهدی تاج به علی کفاشیان پس از قضاوت وی در دیدار ذوب‌آهن اصفهان - پرسپولیس و اینکه رئیس سازمان لیگ خواستار رسیدگی به وضعیت داوری شده است، اظهار داشت: مانده‌ام چه بگویم. هر داوری به زمین می‌رود، سعی می‌کند بهترین قضاوتش را انجام دهد. متأسفانه اشتباهات داوری همه به ضرر پرسپولیس بوده است که این مسئله هم از بدشانسی ما و کمیته داوران است.

وی افزود: در صحنه اخراج دروازه‌بان پرسپولیس، توپ بلندی به سمت دروازه این تیم ارسال شد که برخی از کارشناسان اعتقاد دارند من در آن صحنه جا ماندم، در صورتی که نمی‌توانستم ۱۰۰ متر را در دو سه ثانیه طی کنم. در این صحنه، از کمک داور سه مرتبه پرسیدم که مطمئن هستی دروازه‌بان پرسپولیس باید اخراج شود که او بر این مسئله تأکید داشت.

داور فوتبال کشورمان تصریح کرد: قبول دارم که در اخراج دروازه‌بان پرسپولیس اشتباه شده است اما هواداران پرسپولیس اعتقاد به دست‌های پشت پرده دارند. شب گذشته به اصفهانیان گفتم که اگر پرسپولیسی‌ها به من شک دارند، حاضرم در هر مرجعی حاضر شده تا پاسخگوی شبهات باشم. مطمئن باشید که هیچ چیزی در این اشتباه دخیل نبوده و شک نکنید که داوران پاک هستند.

جهانبازی با اشاره به اتفاقات پس از این دیدار گفت: بیش از ۱۵۰، ۱۶۰ تماس بدون پاسخ داشته‌ام که در این میان برخی از هواداران پرسپولیس هم شماره تلفنم را پیدا کرده و از طریق پیامک مرا تهدید کردند. البته به آنها حق می‌دهم که ناراحت باشند، چون تنها امید تیم‌شان به جام حذفی بود که از این رقابت‌ها حذف شدند!

وی در واکنش به اظهارات برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس مبنی بر اینکه جهانبازی باید در رستوران بنشیند و به حال خودش گریه کند، به تسنیم گفت: چرا باید گریه کنم؟ من اعلام خطا نکردم و کمک داورم این کار را انجام داد. چرا برانکو به حال تیمش گریه نمی‌کند که بازیکنانش دو سه موقعیت خراب می‌کنند؟ وقتی بازیکن پرسپولیس توپ را به تیر دروازه می‌زند، من مقصرم؟ آقای برانکو! من می‌روم رستوران و گریه می‌کنم، اما آیا گریه‌های من دردی را از شما و پرسپولیس دوا می‌کند؟ آقای برانکو! من هم به حال شما گریه می‌کنم. این صحبت‌ها در حد یک مربی حرفه‌ای نیست.

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان در مورد اینکه احتمال دارد چند جلسه محروم شود، عنوان کرد: چیزی به من ابلاغ نشده که بخواهم محروم شوم. ضمن اینکه وقتی کمک داور اشتباه کرده است، من به چه دلیلی باید محروم شوم؟ درست است که اشتباه برای تیم داوری است، اما من نباید محروم شوم؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهان

      سلام من خودم طرفدار پرسپوليسم و يكي از طرفداران سر سخت اقاي جهانبازي ايشون تو اين قضاوت اصلا مقصر نبود و همه اشتباهات مربوط به كمك داور مي باشد و باز هم ببينيد اقاي جهانبازي چه قلب بزرگ و صافي داره كه معذرت خواهي ميكنه واقعا دوستت داريم بزرگ مرد

    • علی

      استفاده از داوران خط دروازه که اخیرا متداول شده میتواند به میزان قابل توجهی از اشتباهات داوری را کاهش دهد

    • بهنام

      آقای جهانبازی همه داوران پاک نیستند اگر بودند که محروم نمی شدند و برایشان پول کارت به کارت نمی شد داخل لالیگا هم دست های پشت پرده هست حالا توی لیگ ایران نیست و پاک پس همه درو می گن

    • بدون نام

      هرکاری کردی کار خودته کردی بسه دیگه ساکت شو

    • مهدی

      برو به جهنم.حلالت نمیکنم.چطوری این پول رو سر سفره زن و بچت میزاری

    • امدر

      اقا باند اصفهانی ها باید از فدراسیون بروند. گول نامه ی تاج را نخورید شیاطین سرخ پایتخت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج