adexo3
۲۶۲۹۴۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تأکید فن‌خال بر تقویت خط حمله یونایتد

سرمربی هلندی شیاطین سرخ اعلام کرد به دنبال تقویت خط حمله تیمش است.

خبرگزاری تسنیم: لوئیز فن‌خال که شاگردانش در چهار بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها تنها دو بار موفق به گلزنی شده‌اند، با اشاره به اینکه خط حمله تیمش نیاز به تقویت دارد، گفت: ما باید گل‌های بیشتری بزنیم. من هم با این موضوع موافقم، ولی حتی یک گل بیشتر از حریف زدن هم خوب است. این طرز تفکر من است. البته که نیاز به بازیکنانی خلاق‌ و سریع در کناره‌ها داریم. من پنج ماه پیش این موضوع را گفتم، سه ماه پیش هم آن را گوشزد کردم، حالا هم می‌گویم که نیاز به بازیکنانی با ویژگی‌هایی که گفتم، داریم.

فن‌خال که شاگردانش در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر عصر امروز (شنبه) پذیرای وست‌برومویچ هستند، با هشدار به شاگردانش گفت: وقتی که برای منچستریونایتد بازی می‌کنید باید بر این باور باشید که باید در صدر جدول لیگ باشید. این فرهنگ باشگاه است. تمامی بازیکنانی هم که به منچستریونایتد می‌آیند چنین حسی را دارند، به هر حال فشار هم روی آنهاست. آنها باید از عهده تحمل این فشارها برآیند.

وی افزود: سال اولی که به منچستر آمدم تیم را در رده هفتم تحویل گرفتم و سال بعدش به صدر جدول نزدیک‌تر شدیم. امسال هم نسبت به سال گذشته به هدف‌مان نزدیک‌تر شده‌ایم. ما هنوز بازی‌های زیادی برای انجام دادن در پیش داریم و امتیازات زیادی که می‌توانیم کسب کنیم. منچستریونایتد حالا ثبات بیشتری پیدا کرده و نسبت به سال گذشته گل‌های کمتری دریافت کرده است.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ همچنین با اشاره به انتقادات برخی هواداران منچستریونایتد از این تیم عنوان کرد: به اعتقاد من هواداران باید از بازیکنان خود حمایت کنند، چون در غیر این‌صورت بازی در اولدترافورد برای آنها دشوار می‌شود. تاکنون هواداران ما شگفت‌انگیز بوده‌اند و نمی‌توانم شکایتی از آنها داشته باشم. تنها توصیه‌ای که به آنها دارم این است که از من انتقاد کنند، نه از بازیکنان‌شان. وقتی این همه فشار روی منچستریونایتد است، شنیدن این انتقادات هم تأثیر منفی روی تیم دارد و این برای بازیکنان ما خوب نیست. بهتر است در چنین مواردی من هو شوم، چون آنقدر تجربه دارم که از عهده تحمل این شرایط برآیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج