adexo3
۲۶۳۴۵۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ورود مجلس به اختلاف اسدی و کی‌روش

عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید مشکل کرار را افشارزاده و مظلومی باید حل کنند. او هم‌چنین از ورود مجلس به موضوع اختلاف کی‌روش و اسدی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مقداد نجف‌نژاد پس از نشست هیات مدیره باشگاه استقلال درباره وضعیت کرار گفت: امروز بحث‌های متنوع و مختلفی را در هیات مدیره استقلال داشتیم و همه بحث‌ها راجع به کرار نبود. هدف ما تقویت استقلال است و درباره این مسئله خیلی بحث کردیم. در نهایت درباره کرار باید بگویم که جلسه‌ای میان افشارزاده و مظلومی برگزار می‌شود و ما اختیارات لازم را به مدیرعامل و سرمربی داده‌ایم تا در این باره تصمیم‌گیری کند. امروز قرار شد تا کار کرار بعد از تصمیم اتخاذ شده به کمیته انضباطی برود و در نهایت تصمیم‌گیری شود.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اختلاف رحمتی و کی‌روش چیست، گفت: باید قبول کنیم رحمتی بهترین دروازه‌بان ایران است و شاید اختلافی که وجود دارد قابل حل باشد. من چون در جریان ریز قضیه نیستم نمی‌توانم در این باره صحبت کنم ولی امیدوارم تعاملی شود تا مشکلات حل گردد.

عضو هیات مدیره استقلال در پایان و در پاسخ به سوالی درباره اختلاف میان اسدی و کی‌روش اظهار کرد: ما در مجلس شورای اسلامی قرار است به این قضیه ورود کنیم. از فدراسیونی‌ها خواسته‌ایم بیایند و توضیح بدهند. ما نمی‌خواهیم رخدادهای ۴ سال گذشته تکرار شود و می‌خواهیم بدون دغدغه به جام جهانی برویم. کی‌روش پول خوبی می‌گیرد و امکانات لازم را هم دارد. باید تلاش کنیم تا بتوانیم به جام جهانی برویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج