adexo3
۲۶۴۵۹۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیشنهاد قابل‌ توجه بایرن به گواردیولا

سران باشگاه بایرن‌مونیخ برای حفظ سرمربی اسپانیایی خود پیشنهاد تمدید قرارداد جالب‌ توجهی را به وی داده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: قرارداد پپ گواردیولا در پایان فصل جاری با بایرن‌مونیخ به پایان خواهد رسید، ولی مدیران این باشگاه آلمانی به دنبال تمدید دو ساله قرارداد سرمربی اسپانیایی خود تا تابستان ۲۰۱۸ هستند. در حال حاضر شایعات زیادی در خصوص سرمربی پیشین بارسلونا مطرح است و حضور او را در تابستان ۲۰۱۶ در تیم‌هایی همچون آرسنال و دو تیم مطرح شهر منچستر نسبت داده‌اند، البته چلسی هم در صورت اخراج ژوزه مورینیو به پپ به عنوان یک گزینه نگاه خواهد کرد.

بر اساس گزارش روزنامه «میرر»، سران باشگاه بایرن‌مونیخ به دنبال این هستند با ارائه پیشنهادی جدید برای تمدید قرارداد گواردیولا، دستمزد سالانه او را سه میلیون پوند افزایش بدهند که این یعنی حقوق سالانه وی ۱۷ میلیون پوند خواهد شد. در حال حاضر گواردیولا با دستمزد ۱۴ میلیون پوند در سال پردرآمدترین مربی جهان است و آقای خاص با ۱۲ میلیون پوند پس از وی در رده دوم جای دارد.

خوسپ ماریا اوروبیتگ، مشاور و مدیر برنامه‌های گواردیولا درباره آینده نامشخص وی گفت: هنوز نمی‌دانم که پپ چه قصدی دارد. در چند روز گذشته گفت‌و‌گوهای زیادی با هم داشته‌ایم، ولی در نهایت وقتی به چنین بحث‌هایی می‌رسیم، او دوست دارد کاملاً شخصی به این موضوع فکر کند.

وی افزود: گواردیولا در نهایت بر اساس برداشت‌هایی که دارد، تصمیم خواهد گرفت. پپ خیلی خوشحال است ولی در نهایت اوست که در مورد آینده‌اش تصمیم می‌گیرد. یک چیز اما مشخص است و آن این است که اطرافیان گواردیولا به تصمیم او احترام خواهد گذاشت، حالا هر چه که می‌خواهد باشد.

کارل هاینتس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن‌مونیخ اخیراً اعلام کرد که در پایان نیم‌فصل اول مسابقات بوندس‌لیگا با پپ گواردیولا مذاکرات نهایی را انجام خواهد داد و نتیجه را چه مثبت، چه منفی را اعلام خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج