۲۶۵۰۳۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توفیق اجباری برای احسان حاج صفی

عدم صدور ویزای گوام برای مدافع چپ تیم ملی می تواند توفیقی اجباری قلمداد شود.

ورزش سه: احسان حاج صفی برای گرفتن ویزای گوام به صورت انفرادی از سفارت آمریکا در آلمان اقدام کرد اما تلاش های او و مدیربرنامه هایش برای صدور ویزا تنها به خاطر این که مدافع چپ تیم ملی کارت پایان خدمتش را به سفارت آمریکا ارائه نکرده بود، بی نتیجه ماند تا نام او نیز از لیست مسافران به جزیره گوام خط بخورد. اتفاقی که می تواند برای این بازیکن توفیقی اجباری باشد چون بعد از بازی امروز برابر ترکمنستان او منعی برای بازشگت به تمرینات تیم باشگاهی اش در آلمان ندارد تا جایگاه ثابتی که در هفته های اخیر پیدا کرده بود را حفظ کند.

حاج صفی در چند هفته گذشته بوندس لیگای ۲ جزو انتخاب های اصلی توماس اورال سرمربی اف اس وی فرانکفورت بوده و به عنوان مدافع و هافبک چپ یار ثابت فرانکفورتی ها معرفی شد. مدافع ایرانی که در اوایل حضورش در آلمان به خاطر حضور مداوم در اردوهای طولانی مدت تیم ملی با انتقادات زیادی از طرفداران فرانکفورتی روبرو بود حالا می تواند با خیالی آسوده و بدون استرس به اردوی تیمش بازگشته و برای حفظ جایگاه اصلی تلاش کند .مسلما حضور او در تمرینات فرانکفورت آن هم یک هفته بیشتر از دفعات قبلی که در روزهای فیفا تیم ملی را همراهی می کرد باعث می شود تا حاج صفی با آمادگی و هماهنگی بیشتری در بوندس لیگای ۲ به میدان برود.

اف اس وی فرانکفورت طبق برنامه اعلام شده روز ۲۲ نوامبر یعنی پنج روز بعد از بازی ایران با گوام باید در جدالی حساس به مصاف همسایه بالای سری خود در جدول کایزرسلاترن برود که این بازی از اهمیت خاصی برای طرفداران فرانکفورتی برخوردار است. مسلما اگر حاج صفی در بازی با گوام حضور داشت مسیر برگشتی طولانی مدت او از این کشور به آلمان و خستگی ناشی از آن روی کیفیت فنی احسان تاثیر زیادی می گذاشت و او نمی توانست با آمادگی برای تیم باشگاهی اش به میدان برود اما حالا با خیال آسوده به تمرینات باشگاهی اش می رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج