adexo3
۲۶۵۸۸۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حمایت فیگو از مورینیو و پلاتینی

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال پرتغال و رئال مادرید به حمایت از آقای خاص و رئیس محروم یوفا پرداخت.

خبرگزاری تسنیم: لوئیز فیگو که شب گذشته (شنبه) در دیدار تیم منتخب جهان مقابل تیم منتخب بریتانیا و ایرلند در وزشگاه اولدترافورد کاپیتانی ستاره‌های جهان را بر عهده داشت، با اشاره به وضعیت بحرانی چلسیِ تحت‌هدایت ژوزه مورینیو در فصل جاری گفت: فکر می‌کنم، زندگی یک مربی به همین منوال است. نتایج هم تضمین‌شده نیست، ولی از کیفیت آبی‌پوشان لندنی نپرسید، چون آنها در فاز مثبتی نیستند.

وی افزود: البته شکی ندارم که چلسی از این بحران خارج خواهد شد، درست همان کاری که پیش از این بارها انجام داده است، هرچند این مورد شاید بدترین شرایطی است که آنها تا به امروز تجربه کرده‌اند. در حال حاضر مهم این است که باشگاه چلسی، مورینیو و کارش را باور داشته باشد و پس از آن رسیدن به پیروزی مجدد آسان‌تر خواهد شد.

چلسی در حال حاضر با ۱۱ امتیاز در رده شانزدهم جدول ۲۰ تیمی لیگ برتر جای دارد و در ۱۲ بازی هفت بار تن به شکست داده است. شاگردان آقای خاص در بازی بعدی خود مقابل نوریچ‌سیتی به میدان خواهند رفت.

فیگو همچنین در حمایت از رئیس اتحادیه فوتبال اروپا که به اتهام دریافت وجه غیرقانونی در سال ۲۰۱۱ از فیفا، همانند سپ بلاتر از سوی کمیته اخلاق فیفا ۹۰ روز از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شده است، اظهار داشت: حمایت من از پلاتینی براساس اعتقادات شخصی‌ام است. وقتی من در دوره اخیر انتخابات ریاست فیفا اعلام کردم که می‌خواهم کاندیدا شوم، میشل از من حمایت کرد. به شخصه به او و ایده‌هایش اعتماد دارم. به هر حال نسل جدیدی که وارد فیفا می‌شود باید دموکراسی و شفافیتی را که در این نهاد وجود داشته به این نهاد بازگرداند.

در تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۱۶ (۷ اسفند ۹۴) در شهر زوریخ سوئیس ۲۰۹ اتحادیه عضو فیفا گردهم خواهند آمد تا از بین پنج کاندیدا یکی را به عنوان جانشین سپ بلاتر انتخاب کنند.

بر این اساس شیخ سلمان بن ابراهیم آل‌خلیفه ۴۹ ساله (رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا)، شاهزاده علی‌‌‌بن‌حسین ۳۹ ساله (رئیس اتحادیه فوتبال اردن)، جانی اینفانتینو ۴۵ ساله (دبیرکل اتحادیه فوتبال اروپا)، موسیما گابریل «توکیو» ۶۲ ساله (تاجر اهل آفریقای جنوبی) و ژروم شامپاینه ۵۷ (عضو پیشین فیفا) برای تکیه بر مسند ریاست فیفا به رقابت با هم خواهند پرداخت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج