adexo3
۲۶۶۳۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گزینه مورد تایید بلاتر در انتخابات لو رفت

رسانه‌های عربی گزینه مورد تایید سپ بلاتر را برای انتخابات پیش‌رو در فیفا اعلام کردند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت اسپورت ۳۶۰، انتخابات ریاست فیفا در ماه فوریه برگزار خواهد شد و پنج گزینه‌ای که تایید نهایی شده‌اند این شانس را دارند تا جایگزین سپ بلاتر شوند.

اما سوالی که شاید برای بسیاری جالب باشد این است که خود سپ بلاتر کدام یک از پنج گزینه تاییده شده را به دیگری ترجیح می دهد؟

چند منبع خاص نزدیک به بلاتر در گفت و گویی که با سایت اسپورت ۳۶۰ داشتند از گزینه مورد تایید سپ بلاتر سخن به میان آوردند و اعلام کردند که بلاتر رابطه بسیار خوبی با شیخ سلمان بن ابراهیم رئیس کنفدارسیون فوتبال آسیا دارد و در گفت و گویی محرمانه که با او داشته تاکید کرده که به او رای خواهد داد.

به نوشته اسپورت ۳۶۰ بلاتر در حال جمع آوری آرا برای شیخ سلمان است و با سران پر نفوذ فیفا فعالیت خود را برای جمع‌آوری آرای فدارسیون ها برای شیخ سلمان آغاز کرده‌اند.

انتخابات ریاست فیفا ۲۶ فوریه در زوریخ سوئیس برگزار خواهد شد. شیخ سلمان بن ابراهیم، شاهزاده علی بن حسین، توکیو سکسویل، جیانی اینفانتینو و ژروم شامپانی ۵ گزینه تایید شده نهایی هستند که از بین آنها یک نفر به عنوان جانشین بلاتر انتخاب خواهد شد.

پیش از این میشل پلاتینی بیشترین شانس را برای جانشینی بلاتر و انتخاب به عنوان رئیس فیفا داشت، اما در نهایت صلاحیت این چهره سرشناس فرانسوی تایید نشد و نمی تواند به خاطر متهم شدن به دریافت رشوه در این انتخاب شرکت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج