۲۶۵۹۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرگوسن: آنچلوتی به زودی باز می‌گردد

سرمربی پیشین شیاطین سرخ از کارلو آنچلوتی به عنوان یکی از بهترین مربیان جهان یاد کرد.

خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که پس از اخراج از سمت سرمربیگری رئال مادرید در پایان فصل گذشته تاکنون هدایت تیمی را بر عهده نگرفته است، شب گذشته (شنبه) در دیدار دوستانه و خیریه تیم منتخب بریتانیا و ایرلند برابر تیم منتخب جهان در ورزشگاه اولدترافورد هدایت ستاره‌های جهان را بر عهده داشت. این بازی در حضور ۷۵ هزار و ۳۸۱ تماشاگر با برتری ۳ بر یک تیم منتخب بریتانیا و ایرلند به پایان رسید، تیمی که هدایتش را سرالکس فرگوسن، سرمربی اسطوره‌ای منچستریونایتد عهده‌دار بود.

فرگوسن در تمجید از سرمربی فصل گذشته رئال مادرید که این روزها بحث بازگشت او به چلسی مطرح است و حتی خودش هم در مصاحبه‌ای اعلام کرد که قصد مربیگری در لیگ برتر را دارد، گفت: کارلتو یکی از دوستان خوب من و یکی از بهترین مربیانی است که تا به امروز دیده‌ام.

در حالی از آنچلوتی به عنوان گزینه سرمربیگری چلسی در صورت اخراج ژوزه مورینیو نام برده شده است که برندان راجرز، سرمربی پیشین لیورپول که چند هفته پیش از این تیم اخراج شد، گزینه مربیگری موقت تا پایان فصل در استمفوردبریج است. این مربی ایرلندی چلسی را تا حدود زیادی می‌شناسد، چرا که سابقه فعالیت در رده تیم جوانان چلسی را در کارنامه‌اش دارد. از پپ گواردیولا، یواخیم لو، آنتونیو کونته، دیه‌گو سیمئونه، گاس هیدینک و فابیو کاپلو هم به عنوان گزینه‌های جدی سرمربیگری در چلسی یاد شده است.

سرمربی پیشین منچستریونایتد در ادامه عنوان کرد: آنچلوتی انسانی فوق‌العاده است و فکر می‌کنم او به زودی به عرصه مربیگری باز خواهد گشت و شکی از این بابت ندارم. افرادی با چنین استعدادی نباید برای مدت طولانی از فوتبال به دور باشند. البته من و کارلتو پیش از این بارها به عنوان مربی مقابل هم قرار گرفته‌ایم. بهترین خاطره‌ام هم از رویارویی‌ با تیم‌های آنچلوتی، پیروزی‌مان مقابل یوونتوس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال ۱۹۹۹ در تورین بود. یووه در بازی‌های خانگی رکوردهای خوبی را از خود بر جای گذاشته بود و با آن پیروزی منچستریونایتد به فینال راه پیدا کرد. آن لحظه برای من شگفت‌انگیز بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آنچلوتی به عنوان بازیکن و مربی رکوردهای باورنکردنی را از خود در مسابقات اروپایی بر جای گذاشته است. او با میلان به عنوان بازیکن و مربی به قهرمانی رسیده و به عنوان مربی هم با رئال مادرید فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده است. فکر نمی‌کنم هیچکس دیگری موفق به انجام این کار شده باشد، از این رو قابل تحسین و احترام است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج