۲۶۶۰۲۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

عنایتی: عده‌ای چشم دیدن مرا ندارند

کاپیتان سیاه جامگان معتقد است که هوای سرد تبریز بازی تیمش برابر تراکتورسازی را سخت می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: رضا عنایتی درباره دیدار سیاه جامگان برابر تراکتورسازی در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: بازی بسیار سختی خواهیم داشت. تراکتورسازی تیم باشخصیتی است و هواداران پرشوری دارد. از طرفی سرمای هوا در تبریز می‌تواند دردسرساز شود. باید در آن هوای سرد بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم.

او درباره وضعیت سیاه جامگان خاطرنشان کرد: وقتی شما چند بازی نتیجه نگیرید تا حدودی تمرینات تحت‌الشعاع این موضوع قرار می‌گیرد. تمرینات را با جدیت دنبال می‌کنیم و فرهاد کاظمی به دنبال ریکاوری روحی و روانی بازیکنان است. امیدوارم در این تعطیلات به آمادگی کامل برسیم و بتوانیم امتیازات از دست داده را جبران کنیم. بازیکنان باید به خودباوری برسند و فکر حرفه‌ای داشته باشند.

مهاجم با تجربه سیاه‌جامگان درباره تاثیر فرهاد کاظمی در تمرینات و بازیکنان این تیم، گفت: بعد از چهار، پنج هفته بازیکنان شناخت نسبی را به دست آورده‌اند و با اصول تاکتیکی فرهاد کاظمی آشنا شده‌اند. فرهاد کاظمی مربی کاربلدی است و می‌داند چطور با بازیکنان کار کند.

عنایتی در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری چند داربی در طول یک فصل از حساسیت های این بازی نمی‌کاهد، اظهار کرد: تیم هایی که در یک شهر هستند می توانند به هم کمک کنند. ما برای یک بازی نباید به شهر دیگری برویم. پدیده و سیاه جامگان دو تیم مشهد هستند و فقط در دو بازی لیگ با یکدیگر رقابت دارند. با این بازی ها هر دو تیم در شرایط آرمانی قرار می‌گیرند.

کاپیتان سیاه جامگان درباره اینکه آیا از انتخابی که در ابتدای فصل داشته راضی است، گفت: صد درصد راضی هستم. باید دینم را به این شهر و تیم ادا می کردم. تصمیمم این بود که در سال پایانی فوتبالم در مشهد باشم، در جایی که متولد و بزرگ شدم و به هیچ وجه از انتخابم ناراحت نیستم. به هرحال عده ای چشم دیدن من را ندارند. در سیاه جامگان راحت هستم و به موفقیت هم می‌رسیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لبخنده

      منم جدیدا همین حسو نسبت به خودم دارم... عده ای چشم دیدن من را هم ندارند، چه تفاهم دردناکی عنایتی جان...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج