۲۶۶۳۱۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عنایتی: شاید آخر فصل خداحافظی نکنم

کاپیتان تیم سیاه‌جامگان گفت که شاید در پایان فصل از فوتبال خداحافظی نکند.

خبرگزاری تسنیم: رضا عنایتی در خصوص شرایط سیاه‌جامگان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: اوضاع تیم ما بد نیست و سعی کردیم در تعطیلات لیگ برتر روی مسائل روحی و روانی کار کنیم و کادر فنی هم در تمرینات تاکتیکی، نکات فنی را به بازیکنان گوشزد کرد. ما ریکاوری خوبی داشتیم و امیدوارم با اعتمادبه‌نفس بیشتری لیگ را شروع کنیم، در ضمن امیدوارم بازیکنان جوان ما قدر بازی کردن در لیگ برتر را بدانند، چون این فرصت به‌سادگی نصیب هر بازیکنی نمی‌شود.

وی در مورد بازی روز جمعه تیمش در تبریز مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: در لیگ برتر بازی آسان وجود ندارد. ما در مسابقات سخت بهتر بازی می‌کنیم و امیدوارم در تبریز از تراکتورسازی امتیاز بگیریم. بازیکنان ما باید با احساس مسئولیت بیشتری بازی کنند و بدانند که خیلی‌ها در این آرزو هستند که جای آنها باشند.

عنایتی در مورد اینکه کدام تیم از لحاظ فوتبالی در قواره قهرمانی است، تصریح کرد: از حالا که نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد، ولی اگر بخواهیم ۱۱ هفته گذشته را ملاک قرار بدهیم، باید بگویم که ذوب‌آهن بخت اول قهرمانی است. آنها واقعا خوب بازی می‌کنند و خوب هم نتیجه می‌گیرند و باید به این تیم احترام گذاشت. ذوب‌آهن یک مجموعه کامل است.

مهاجم سیاه‌جامگان با تایید پیشنهاد فرهاد کاظمی به او برای تمدید قراردادش گفت: این موضوع صحت دارد و ایشان از من خواست که قراردادم را تمدید کنم. هیچ‌کس نمی‌تواند آینده را پیش‌بینی کند و من فعلا هدفم موفقیت تیم است. درضمن این را هم بگویم که آقای کاظمی همیشه به من لطف دارد.

مهاجم سیاه‌جامگان که مدتی قبل گفته بود قطعا در پایان این فصل از فوتبال خداحافظی خواهد کرد، در خصوص اینکه آیا احتمال دارد تصمیمش عوض شود عنوان کرد: در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و شاید تصمیم من عوض شود و در پایان فصل خداحافظی نکنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج