۲۶۷۵۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نوری: با کمال میل در قطر بازی می‌کنم

بازیکن ایرانی تیم المسیمر گفت: «در پایان فصل تصمیم می گیرم که در تیم المسیمر بمانم یا به تیم دیگری بروم.»

جام نیـوز: محمد نوری در مصاحبه ای با سایت لیگ ستارگان قطر اظهار داشت: «این بازی برای ما به نوعی ۶ امتیازی محسوب می شود. حریف تیم خوبی است و از مربی سطح بالایی استفاده می کند. امیدوارم نتیجه مورد نظرمان را دراین بازی بگیریم.»

نوری افزود: «هر دو تیم از بازیکنان خوبی بهره مند هستند و توانایی های مشترکی وجود دارد. امیدوارم این بازی برای ما شروع یک اتفاق خوب و بزرگی باشد.»

تیم المسیمر در انتهای حدول رده بندی لیگ ستارگان قطر قرار دارد. نوری در این رابطه گفت: «ما بازی های خوبی ارائه دادیم و فرصت های مناسبی داشتیم اما باید بیشتر از شانس های خود بهره ببریم. در بعضی از بازی ها تاوان اشتباهات خود را پرداختیم در حالی که رقابت برابری وجود داشت.»

مهره کلیدی تیم المسیمر در ادامه عنوان کرد: «تیم ما در چند بازی اخیر امتیازات زیادی را از دست داد. همه اعضای تیم المسیمر امیدوار هستند در بازی های آینده چهار یا پنج پیروزی را به دست آورند و موقعیت خودمان را در جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر تغییر دهیم.»

نوری در رابطه با کاردیون، سرمربی کروات تیم المسیمر گفت: «او دارای شخصیت حرفه ای و توامندی های خوبی است. مدیریت تیمی دارد و خوشحالیم که تحت نظرچنین مربی حرفه ای و کاربلدی کار می کنیم. رادیون می تواند تیم المسیمر را به موقعیت بهتری در لیگ ستارگان قطر برساند.»

نوری در ادامه یادآور شد: «هدف تیم المسیمر اطمینان یافتن از بقا در لیگ ستارگان قطر است. هر چند تیم های نظیر قطر اسپورت، الوکره و الخور هم شرایط مشابهی دارند.»

بازیکن ایرانی تیم المسیمر در خاتمه گفت: «من به آینده تیم خوش بین هستم. البته همه اعضای تیم ما این خوشبینی را دارند. ما می خواهیم فصل را به خوبی تمام کنیم. در پایان فصل تصمیم می گیرم که در تیم المسیمر بمانم یا به تیم دیگری بروم. اما با کمال میل در لیگ ستارگان قطر بازی خواهم کرد. لیگ ستارگان قطر در سطح بالایی است و دارای بازیکنان و مربیان حرفه ای و سازماندهی بسیار عالی است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج