۲۶۷۹۸۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آشوبی: می‌توانیم از پرسپولیس امتیاز بگیریم

هافبک تیم فوتبال استقلال اهواز در آستانه بازی با پرسپولیس گفت: اگر باهوش بازی کنیم و عملکرد تیمی خوبی داشته باشیم، امتیاز گرفتن در بازی فردا دور از دسترس نخواهد بود.

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال استقلال اهواز در آستانه بازی با پرسپولیس گفت: اگر باهوش بازی کنیم و عملکرد تیمی خوبی داشته باشیم، امتیاز گرفتن در بازی فردا دور از دسترس نخواهد بود.

فرزاد آشوبی در مورد دیدار فردا با پرسپولیس در هفته دوازدهم گفت: بازی سختی داریم. ما در تعطیلات خوب تمرین کردیم و امیدوارم عملکرد تیمی خوبی در این مسابقه داشته باشیم. پرسپولیس نیازی به تعریف ندارد و همیشه یک تیم بزرگ در فوتبال ایران محسوب می‌شود. بازی در ورزشگاه آزادی مقابل این تیم سخت است ولی تلاش می‌کنیم تا از حریف امتیاز بگیریم.

او در مورد اینکه تیمش چقدر شانس امتیاز گرفتن از پرسپولیس را دارد اظهار داشت: در فوتبال نتایجی رخ می‌دهد که برای خیلی‌ها باور کردنی نیست. ما می‌توانیم از حریف امتیاز بگیریم اگر چه بازی مقابل هواداران پرسپولیس که نقطه قوت اصلی این تیم هستند سخت است. از طرفی خط تهاجمی پرسپولیس هم بسیار پرقدرت و خطرناک است و باید باهوش بازی کنیم.

آشوبی در مورد تقابل با تیم سابقش و حسی که در این زمینه دارد تأکید کرد: حس خاصی در این زمینه ندارم و این طبیعی است که مقابل پرسپولیس قرار می‌گیریم. من خاطرات شیرینی از حضور در این تیم دارم و خوشحالم که بعد از مدت‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل هواداران پرسپولیس بازی می‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج