۲۶۸۵۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هیچ اقدامی برای مرخصی کی‌روش نشد!

هنوز هیچ اقدامی برای مرخصی سرمربی تیم ملی با وجود موافقت شفاهی رئیس فدراسیون فوتبال به عمل نیامده است.

خبرگزاری فارس: پس از اینکه کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران همراه با تیم ملی از گوام به کشورمان بازگشت بلافاصله راهی فدراسیون فوتبال شد تا در جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون سنگ‌های خود را وا بکند و برخی درخواست‌‌هایش را محقق کند.

یکی از این درخواست‌ها، موضوع مرخصی‌های کی‌روش بود که با وجود اینکه علی کفاشیان در مصاحبه‌های خود اعلام کرده بود با مرخصی‌های بیشتر سرمربی پرتغالی تیم ملی مخالف است، اما پس از این جلسه سرانجام نظر رئیس خنده‌روی فدراسیون تغییر کرده و وی روز گذشته در گفت و گویی با سایت وزارت ورزش اعلام کرد که با مرخصی‌ کی‌روش موافق است.

بر همین اساس سرمربی تیم ملی به نظر می‌رسد چمدان‌های خود برای سفر را بسته و همین روزها راهی کشورش خواهد شد، با این حال و تا این لحظه هیچ اقدامی از سوی کی‌روش برای رفتن به این مرخصی به عمل نیامده است و حتی بلیتی نیز برای سفر سرمربی تیم ملی هنوز تهیه نشده است.

این در حالی است که شایعات زیادی در همین خصوص در رسانه‌ها مطرح می‌شود از جمله اینکه کی‌روش حتی بلیتش برای رفتن به پرتغال را تهیه کرده و این هفته راهی کشورش خواهد شد.

البته این شایعات در راستای همان خبرسازی‌هایی است که این روزها در خصوص بیماری کی‌روش شنیده می‌شود و از جراحی دندان گرفته تا سرطانی بودن، انواع و اقسام بیماری‌ها را به وی نسبت می‌دهند تا این طور القا کنند که سرمربی تیم ملی به خاطر این بیماری مجبور است دورانی بی‌حاشیه و بی‌استرس را سپری کند.

در هر صورت شایعات زیادی همچنان در خصوص تیم ملی و سرمربی پرتغالی این تیم وجود دارد و هر روز نیز به تعداد آنها بیشتر و بیشتر افزوده می‌شود، با این حال پس از دستور مکتوب کفاشیان به دپارتمان تیم‌های ملی در اسرع وقت به منظور سفر کی‌روش، اقدامات لازم به عمل خواهد آمد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج