adexo3
۲۶۸۶۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برانکو: برای قهرمانی باید بارسلونا باشیم

برانکو ایوانکوویچ یک روز بعد از پیروزی ۱ بر صفر مقابل استقلال اهواز که با از دست رفتن موقعیت های گل پرشمار بخاطر خواهد آمد، با ما درباره این بازی و البته ال کلاسیکوی شب گذشته صحبت کرد.

ورزش سه: برانکو ایوانکوویچ یک روز بعد از پیروزی ۱ بر صفر مقابل استقلال اهواز که با از دست رفتن موقعیت های گل پرشمار بخاطر خواهد آمد، با ما درباره این بازی و البته ال کلاسیکوی شب گذشته صحبت کرد.

برانکو در مورد مهدی طارمی حرف هایش را از اینجا آغاز می کند که: طارمی خیلی خوب بازی کرد و من را تحت تاثیر نمایشش قرار داد. او با وجود آنکه از یک سفر طولانی به ایران بازمی گشت ۹۰ دقیقه دوید و موقعیت خلق کرد و بسیار خوب روی خط دفاع حریف فشار آورد. اما خب، نتوانست بیشتر از یک گل بزنند که من بیشتر برای خودش متاسف شدم.

برانکو ادامه می دهد: طارمی باید حداقل ۴ گل‌ در این بازی به ثمر می رساند و البته در طول لیگ عدد بدبینانه من ۱۵ گل است که او را به راحتی آقای گل امسال لیگ برتر می کرد. به هر حال او هم خسته بود و البته این نکته را هم نباید در نظر داشت که به صورت کلی طارمی یک فوتبالیست جوان است و دومین سال حضورش در لیگ برتر را پشت سر می گذارد و باید به او زمان بیشتری بدهیم تا در چرخه پیشرفت خودش را پیدا کند.

برانکو می گوید: طارمی یک ظرفیت بزرگ دارد و می تواند یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران بشود‌ اما فشار حضور در پرسپولیس و تیم ملی هم برای بازیکنی در سن او ممکن است کمی بیش از حد باشد و بنابراین مساله ای مثل آنچه در بازی دیروز اتفاق افتاد، ممکن است رخ بدهد و ما را تا دقیقه ۹۰ در استرس قطعیت پیروزی بگذارد که البته شاید آنقدرها نباید به آن فکر کرد چون ما در نهایت این بازی را بردیم.

با سرمربی پرسپولیس درباره ال کلاسیکو صحبت می کنیم. برانکو می گوید: در بازی دیروز بارسلونا یک تیم بزرگ بود و رئال تیمی متشکل از بازیکنان منفرد که به هیچ‌ وجه حریف قدرت تیمی حریف تیمش نبود. بارسلونا دیروز نشان داد که یک تیم چه کارهایی می تواند انجام بدهد من لذت بردم و البته پیروزی بارسلونا خیلی دور از ذهنم نبود.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چه کسی بهترین بازیکن زمین بود می گوید: سوارز با زدن ۲ گل به رئال مرد اول بازی بود و نیمار هم فوق العاده بازی کرد. ضمن اینکه براوو دروازه‌بان بارسلونا هم فوق العاده کار کرد و نشان داد که یک دروازه‌بان چقدر می تواند در کسب نتیجه در یک تیم موثر باشد.

برانکو در توضیح این ماجرا می گوید: بارسلونا باشگاهی است با فلسفه خاص و این فلسفه را در انتخاب بازیکن همیشه همراه دارد. آنها بازیکنانی را جذب می کنند که خوش تکنیک و بازی خوان باشند و این مساله درباره دروازه‌بان ها هم صدق می کند. براوو که تجربه خوبی در لالیگا دارد در دو فصل که در بارسلونا بوده عالی کار کرده و یکی از دلایل تفاوت بارسلونا با رئال حضور او در دروازه تیم انریکه بود.

وی ادامه می دهد: وقتی شما یک دروازه‌بان خوب در تیمتان دارید ۱۰ تا ۱۵ امتیاز از رقبا پیش هستید که همین اختلاف امتیازی می تواند شما را به قهرمانی لیگ برساند. نکته ای که درباره بارسا وجود دارد این است که آنها در خط حمله قاتل و کشنده و در درون دروازه بسیار مقاوم هستند و این همان روشی است که یک تیم را به قهرمانی می رساند. من تیم خودم را به عنوان قهرمانی لیگ معرفی کردم و امیدوارم بازیکنان ما یاد بگیرند که مثل بارسلونا خطرناک و البته سخت گیر باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج