اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۸۸۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ضعیف ترین میانگین گل در تاریخ لیگ برتر

لیگ‌برتر، در۹۵ بازی، ۱۹۵ گل داشته است و در بازی‌های هفته سیزدهم لیگ به صدمین بازی رسیده و احتمال بسیار زیاد گل دویستم لیگ ثبت خواهد شد.

تابناک ورزشی: لیگ‌برتر در حالی به هفته سیزدهم رسیده است که در بازی‌های گذشته میانگین ضعیف۲/۰۵را به ازای هر بازی ثبت کرده است که ضعیف‌ترین در ۱۵ سال گذشته بوده است.

۱. استقلال بهترین: استقلال با ۲۱ گل زده و میانگین ۱.۷۵ گل بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و پرسپولیس با ۱۷ گل و ذوب‌آهن با ۱۶ گل در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند و تیم‌های استقلال اهواز، سیاه جامگان و فولاد با ۵، ۶ و ۷ گل به ترتیب بدترین خطوط حمله را دارند.

۲. استقلال‌خوزستان محکم‌ترین: استقلال‌خوزستان با ۴ گل خورده در۱۲ بازی بهترین خط دفاع لیگ را دارد و ذوب‌آهن با ۷ و صبا با ۸ گل زده دوم و سوم را دارند. استقلال اهواز، فولاد و راه‌آهن به ترتیب با ۲۰، ۱۹ و ۱۸ گل خورده بدترین خط دفاع لیگ‌برتر را دارند.

۳. سرخابی‌ها، جذاب‌ترین‌های لیگ‌برتر: دربازی‌های پرسپولیس و استقلال، بیشترین تعداد گل در مسابقات لیگ ثبت شده است. این ۲ تیم هرکدام ۳۲ گل را ثبت کرده‌اند. راه‌آهن هم با ۳۱ گل زده و خورده بازی‌های جذابی داشته اما استقلال‌خوزستان با ۱۷ گل زده و خورده در ۱۲ بازی، بی‌نمک‌ترین و کسل‌کننده‌ترین بازی‌های لیگ را دارند.

۴. طارمی ، بهترین: مهدی طارمی از۱۲ بازی پرسپولیس در۱۱ بازی حاضر بوده و ۷ گل زده است. او در۱۵ بازی پرسپولیس در لیگ و جام‌حذفی روی هم در۱۳ بازی، ۹ گل زده است. اگر بازی‌های تیم‌ملی را هم محاسبه کنیم، او سرجمع امسال در۲۰ بازی پرسپولیس و تیم‌ملی حاضر بوده، ۱۴ گل زده، یک پنالتی از دست داده، ۶ پنالتی گرفته و حدود ۲۵ فرصت گل قطعی از دست داده است که فقط پنج فرصت مسلم مربوط به بازی آخرش مقابل استقلال اهواز است

۵. زوج برتر: مهدی طارمی و جری بنگستون با ۱۰ گل زده بهترین زوج خط حمله در لیگ‌برترهستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج