adexo3
۲۶۹۳۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مورینیو: به حال و روز رئال‌مادرید نمی‌خندم

آقای خاص از حرف زدن درباره وضعیت کنونی رئال‌مادرید خودداری کرد و گفت که زمانی درباره این تیم حرف می‌زند که پیروزی‌هایش را از سر بگیرد.

خبرگزاری تسنیم: ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی امشب چلسی و مکابی در دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تأکید کرد که از تماشای وضعیت فعلی رئال‌مادرید که به خاطر شکست سنگین ۴ بر صفر در ال‌کلاسیکوی خانگی به شدت تحت فشار است، خوشحال نیست.

این مربی که وضعیت تیم خودش هم در این فصل از لیگ برتر بحرانی است، درباره وضعیت نه چندان جالب کهکشانی‌ها حاضر نشد اظهار نظر خاصی انجام دهد و گفت: اگر قرار باشد درباره رئال‌‌مادرید صحبت کنم‌، این کار را زمانی انجام می‌دهم که این تیم بازی‌هایش را ببرد، نه زمانی که باخته است. من درباره ال‌کلاسیکو هم هیچ چیز نخواهم گفت.

مورینیو ادامه داد: در این لحظه افراد زیادی را می‌بینم که درباره باشگاه‌های دارای مشکل صحبت می‌کنند. این یک بی‌احترامی باورنکردنی است. من از تماشای مشکلات و بحران‌های عده‌ای دیگر لذت نمی‌برم، بلکه موفقیت‌های تیم خودم است که برایم لذت دارد. زمانی که تیم‌های دیگر ببازند نمی‌خندم، بلکه زمانی می‌خندم که خودم موفقیتی کسب کنم و به همین دلیل هم هست که در این چند ماه زیاد نمی‌خندم.

تیم فوتبال چلسی امشب در خانه از ساعت ۲۳:۱۵ میزبان مکابی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج