اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۹۰۷۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ژاوی: ۴ گل در برنابئو رکوردی تاریخی است

کاپیتان سابق بارسلونا که در این فصل در تیم السد قطر بازی می‌کند پس از پیروزی همبازی‌های سابقش در ال‌کلاسیکو اظهار داشت: بارسا در برنابئو به رئال مادرید درس فوتبال داد.

خبرگزاری فارس: ژاوی هرناندز کاپیتان سابق بارسلونا که در این فصل برای تیم السد قطر بازی می‌کند بعد از دیدار تیمش مقابل الخریطیات در شب گذشته که توانستند با نتیجه ۴ بر صفر پیروز میدان باشند، سکوت خود را درباره دیدار ‌ال‌کلاسیکو شکست و بیان کرد که بارسلونا با این پیروزی خود درس فوتبال را به رئالی‌ها آموخت.

دیدار ال‌کلاسیکو که در ورزشگاه برنابئو در حضور ۸۵ هزار نفر برگزار شد، در غیاب مسی که همه منتظر این بودند که قوهای سفید بارسا را غافلگیر کند اما مثلث INS جشنواره‌ای از گل را برپا کردند و بارسا توانست با نتیجه ۴ بر صفر کهکشانی‌ها را در خانه تحقیر کند. شاگردان انریکه با این نتیجه رکوردی تاریخی را به نام خود ثبت کردند. برای نماینده قدرتمند کاتالونیا سوارز، نیمار و اینیستا گل‌زنی کردند.

ژاوی بلاخره شب گذشته سکوت خود را شکست و درباره ال‌کلاسیکو گفت: علی‌رغم اینکه این دیدار حداقل ۵ گل باید می‌داشت اما ۴ بر صفر به پایان رسید، هر کسی که بازی را تماشا کرده باشد متوجه می‌شود که رئال مادرید تنها ۲ الی ۳ فرصت داشت اما بارسا نزدیک ۲۰ موقعیت گلزنی داشت.

کاپیتان متعصب سابق بارسلونا ادامه داد: از تماشای این بازی بسیار لذت بردم. بارسلونا در تمام خطوط موفق‌تر از رئال مادرید بود. برتری با ۴ گل در برنابئو رکودی تاریخی است. معتقدم که بارسلونا در این دیدار درس فوتبال را برای کهکشانی‌ها و تمام جهان به نمایش گذاشت.

ژاوی در پایان درباره بهترین گل ال‌کلاسیکو اظهار داشت: تمام گل‌ها زیبا بودند اما گلی که اینیستا زد، زیباترین گل ال‌کلاسیکو بود. و به تمام بازیکنان از جمله نیمار و سوارز این پیروزی شیرین را تبریک می‌گویم و از خبر مصدومیت ماسکرانو ناراحت شدم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج