۲۶۹۶۳۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نمره ضعیف برای تماشاگران ایرانی

کنفدراسیون فوتبال آسیا میانگین تماشاگران تیم‌های آسیایی در بازی‌های انتخابی این قاره برای جام جهانی روسیه را اعلام کرد که ایران در بین ۵ کشور نخست جایی ندارد.

خبرگزاری ایسنا: کنفدراسیون فوتبال آسیا میانگین تماشاگران تیم‌های آسیایی در بازی‌های انتخابی این قاره برای جام جهانی روسیه را اعلام کرد که ایران در بین ۵ کشور نخست جایی ندارد.

به گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، رقابت های انتخابی جام جهانی در قاره آسیا در سال ۲۰۱۵ تقریبا به مراحل نهایی خود رسیده و بازی‌های بعدی این مرحله از فروردین ماه سال ۱۳۹۵ از سر گرفته خواهد شد.

با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۵، سایت AFC میانگین تماشاگران حاضر در رقابت‌های انتخابی این قاره را اعلام کرد که در این بین تماشاگران ایرانی در بین ۵ کشور نخست آسیا قرار ندارد. در صدر این رده‌بندی ژاپن حضور دارد که میانگین بیش از ۵۵ هزار تماشاگر به ازای هر بازی را دارد. بعد از ژاپن کشور کامبوج است که به طور میانگین برای هر بازی این تیم در انتخابی جام جهانی ۴۵ هزار نفر به ورزشگاه رفته‌اند. کشورهای تایلند، کره شمالی و چین نیز در رده‌های سوم تا پنجم قرار دارد.

جالب است که هر ۵ کشور برحسب تماشاگر در قاره آسیا از شرق این قاره هستند. به نظر می‌رسد عدم استقبال تماشاگران در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس به فوتبال ایران هم سرایت کرده و تماشاگران رغبتی از حضور در ورزشگاه‌ها برای دیدن بازی‌های تیم ملی کشورشان را ندارند.

تیم ملی فوتبال ایران فروردین ماه سال ۹۵ در حالی باید در دو دیدار خانگی برابر عمان و هند به میدان برود که تا حد زیادی خیالش بابت صعود قطعی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج