۲۷۳۴۹۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

همه دردسرهای کاپیتان تیم ملی در قطر

انتقال آندو به ام صلال قطر این شکلی بود؛ باشگاه او را خواست. به قطر رفت و قرارداد بست، در حالی که سرمربی ترکیه ای چندان در جریان این انتقال نبود.

خبرآنلاین: انتقال آندو به ام صلال قطر این شکلی بود؛ باشگاه او را خواست. به قطر رفت و قرارداد بست، در حالی که سرمربی ترکیه ای چندان در جریان این انتقال نبود. آندو با قراردادی نزدیک به ۸۰۰ هزار دلار به این باشگاه پیوست و ارزانترین بازیکن خارجی ام صلال شد. البته تمام پول این انتقال به تیموریان نرسید و دو واسطه هم سود خود را بردند. از همان روز اول سرمربی ترکیه ای با جذب تیموریان، سر ناسازگاری گذاشت. او موافق این انتقال نبود و حتی معاون ورزشی باشگاه ام صلال مجبور شد به دنبال مشتری تازه ای برای او باشد تا به صورت قرضی یا دائم به تیم دیگری منتقل شود.

یعنی پیش از شروع فصل بحث احتمال قطع همکاری وجود داشت و در هفته های سوم و چهارم فصل بود که سرمربی ترکیه ای گفت نیازی به تیموریان دارد. با اینهمه به دلیل شروع مسابقات و همینطور اصرار باشگاه به ماندن آندو، او ماند و به کارش در ام صلال ادامه داد. اما دیروز بود که یکی از نشریات قطری تازه چنین خبری را منتشر کرد و از کنار گذاشته شدن کاپیتان ایران در نیم فصل خبر داد. تیموریان از روز اول در جریان تمام این اخبار بود. او حتی می داند که این مربی ترکیه ای از کانال های مختلف در تلاش است تا بازیکنی را به جای او بگیرد.

مربی ترکیه ای قصد دارد یکی دیگر از خارجی های ام صلال را هم کنار بگذارد. این باشگاه قطری گویا قصد ندارد در نیم فصل دیگر دخالتی در این زمینه داشته باشد و به همین خاطر ممکن است تیموریان از جمع آنها جدا شود. در این صورت، احتمال بازگشت تیموریان به آندو قوت می گیرد. او در ابتدای فصل با پیشنهاد استقلال روبرو بود و به مظلومی گفت که نمی آید. شنیده می شود اگر قرار باشد او به ایران بیاید، احتمال حضورش در تراکتورسازی بیشتر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج