adexo3
۲۷۳۹۸۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گاسپار: دایی مربی موفقی است

مربی دروازه‌بانان تیم ملی فوتبال گفت: دایی اکنون نیز یک مربی موفق است و ما به عنوان اعضای کادر فنی احترام زیادی برای ایشان قائل هستیم.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پس از حضور مربیان تیم ملی در تمرینات تیم های راه آهن، سایپا، ملوان، تراکتورسازی، استقلال خوزستان و نفت امروز مربیان تیم ملی در تمرین تیم صبا به عنوان یکی دیگر از تیم های لیگ برتر حاضر شدند.

مارکار آقاجانیان و دن گاسپار امروز با حضور در تمرین صبا ضمن گفت‌وگو با اعضای کادر فنی این تیم از نزدیک وضعیت بازیکنان این تیم مورد بررسی قرار دادند.

آقاجانیان و گاسپار با بهزاد غلامپور و محمد دایی درباره وضعیت بازیکنان این تیم به صحبت پرداختند. علی دایی که به دلیل سرماخوردگی شدید و جلوگیری از ابتلای بازیکنان به ویروس آنفلونزا در تمرینات امروز حاضر نشده بود در تماس تلفنی تشکر و قدردانی خود را از مربیان تیم ملی در تمرین صبا ابلاغ کرد.

کشوری فرد، مدیرعامل باشگاه صبا پس از اطلاع از حضور مربیان تیم ملی در تمرین این تیم در سالن محل تمرین این تیم حاضر شد و با مربیان تیم ملی به گفت‌وگو پرداخت. او با قدردانی از کادر فنی تیم ملی از حمایت همه جانبه باشگاهش از تیم ملی و سرمربی تیم ملی خبر داد و گفت: موفقیت تیم ملی، موفقیت فوتبال ایران است و باشگاه صبا فارغ از آنکه بازیکنی در تیم ملی داشته باشد یا خیر به طور کامل از تیم ملی و کی‌روش حمایت می‌کند.

دن گاسپار نیز خطاب به مدیرعامل باشگاه صبا گفت: کادر فنی تیم ملی به دلیل تجربیات گرانبهای علی دایی در داخل ایران و همینطور باشگاههای مطرح اروپایی احترام زیادی برای سرمربی صبا قائل است. دایی سابقه بسیار روشنی در فوتبال دارد و به دلیل تجربیات ارزشمندش از سالها حضور در تیم های بزرگ اروپایی بهتر می تواند راجع به مشکلات و راههای پیشرفت فوتبال ایران اظهار نظر کند. دایی اکنون نیز یک مربی موفق است و ما به عنوان اعضای کادر فنی احترام زیادی برای ایشان قائل هستیم.

بازیکنان صبا نیز در ابتدای تمرین با استقبال از مربیان تیم ملی لحظاتی با را آقاجانیان و گاسپار به صحبت پرداختند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج