adexo3
۲۷۴۴۸۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

قلعه نویی با این عکس تراکتوری شد؟

امیر قلعه نویی عکسی از دوران حضورش در تراکتورسازی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که احتمال نشستنش روی نیمکت سرخپوشان تبریز را قوت می بخشد.

وبسایت مشرق: امیر قلعه نویی عکسی از دوران حضورش در تراکتورسازی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که احتمال نشستنش روی نیمکت سرخپوشان تبریز را قوت می بخشد.


امیر قلعه نویی که یکی از گزینه های جدی سرمربیگری تراکتورسازی به حساب می آید چند دقیقه پیش عکسی از دوران حضورش در تراکتورسازی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. به احتمال بسیار زیاد قلعه نویی را باید یکبار دیگر روی نیمکت سرخپوشان تبریزی ببینیم.

عصر امروز (سه شنبه) تونی اولیویرا به خاطر مشکلات بیماری همسرش، با مسئولان تراکتورسازی برای جدایی از این تیم به توافق رسید و گمانه زنی ها برای انتخاب سرمربی جدید آغاز شد. عباسی مدیرعامل تراکتورسازی هم از قلعه نویی به عنوان اصلی ترین گزینه هدایت تیمش نام برده است.

قلعه نویی با این عکس تراکتوری شد؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین

      تا زمانی که مدیرانی مثل عباسی در فوتبال هستند و هیچ چی از فوتبال نمی دونن همین آش وکاسه است ! اون از عوض کردن رسول خطیبی و آوردن تونی ! این هم از استعفای اخراج گونه تونی ! وآوردن قلعه نویی ! واقعا مربی خارجی به درد فوتبال مافیایی و باندباز ایرانی نمیخوره ! حالا از بعد بازی با استقلال بازیکنها میشن رونالدو ومسی !!!!چون امیرخان عاشق استقلال است و با کلاه آبی روی نیمکت خواهد نشست !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج