adexo3
۲۷۴۶۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

موضع سخت تراکتوری‌ها مقابل قلعه نویی

یکی از مشوقین باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد هواداران این باشگاه به شدت از امیرقلعه‌نویی گله‌مند و مخالف سرمربیگری او در تراکتورسازی هستند.

آنا: در شرایطی که هنوز قرارداد امیرقلعه‌نویی با باشگاه تراکتورسازی امضا نشده است، به گفته یکی از مشوقین اصلی این باشگاه بسیاری از هواداران تراکتورسازی مخالف حضور وی در تیم تراکتورسازی هستند.

جبرئیل غنی که در تمامی بازی‌های سرخ‌پوشان تبریزی جزو مشوقین اصلی‌شان است درباره بازگشت قلعه‌نویی به تبریز داشت: «از زمانی که اعلام شده امیر قلعه‌نویی به تبریز آمده و قرار است دوباره سرمربی تراکتورسازی شود، بالغ بر ۱۰۰ نفر به من زنگ زدند و اعلام کردند من بعد انتظار حمایت از تیم را از ما و دوستان‌مان در ورزشگاه نداشته باشید. دلیلش هم مشخص است. هیچ کس در تبریز دوست ندارد تراکتورسازی تحت هر شرایطی پیروز شود. قلعه‌نویی مربی است که برای پیروزی دست به هر کاری می‌زند و خیلی چیزها را زیرپا می‌گذارد. »

وی ادامه داد:«‌ اگر سعید عباسی با حضور قلعه‌نویی موافقت کند و شرایطی فراهم آورد که او بار دیگر سکان هدایت تراکتورسازی را برعهده بگیرد، یقین داشته باشید تماشاگری در استادیوم از تراکتورسازی حمایت نمی‌کند و این موضوع به ضرر باشگاه خواهد بود. شاید عده‌ای بگویند حالا که همه چیز در آستانه نهایی شدن است، کوتاه بیایید و از تیم‌تان حمایت کنید. اتفاقا حرف ما هم همین است. ما برای حمایت از تیم شهرمان است که می‌گوییم قلعه‌نویی پیش ما ارزشی ندارد و نمی خواهیم سرمربی مان شود. او یک روز می‌آید و یک روز می‌رود. آنچه برای ما می‌ماند بردهایی است که می‌گویند قلعه‌نویی آنها را به روش‌های غیرفوتبالی به دست آورده است. امیدوارم عباسی با آوردن قلعه‌نویی به تراکتورسازی تیم را بیش از این به حاشیه نبرد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج