adexo3
۲۷۵۴۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حمایت همه جانبه آنوک از شیخ احمد

نایب‌رئیس آنوک حمایت همه‌جانبه خود را از رئیس شورای المپیک آسیا اعلام کرد و گفت: این اتهامات به شیخ‌احمد به دلیل تعلیق کمیته ملی المپیک کویت از سوی IOC است.

خبرگزاری فارس: نایب‌رئیس آنوک حمایت همه‌جانبه خود را از رئیس شورای المپیک آسیا اعلام کرد و گفت: این اتهامات به شیخ‌احمد به دلیل تعلیق کمیته ملی المپیک کویت از سوی IOC است.

به گزارش Inside the games، لاسانا پالنفو نایب‌رئیس آنوک (کمیته‌های ملی المپیک جهان) در اظهارنظری در واکنش به حبس شیخ احمدالفهد الصباح رئیس شورای المپیک آسیا، اعلام کرد این یک حمله شخصیتی است.

شیخ احمد رئیس انوک و همچنین عضو کمیته بین‌المللی المپیک اعتقاد دارد او به سپر بلا برای تعلیق کویت تبدیل شده است.

بعد از اینکه قانون جدیدی در کویت وضع شد مبنی بر اینکه دولت اجازه دخالت در امور فدراسیون‌ها و ورزش این کشور را دارد، بسیاری از فدراسیون‌ها و همچنین کمیته ملی المپیک کویت تعلیق شدند.

شیخ سلمان صباح وزیر ورزش کویت مسئول وضع این قانون جدید است. وی بعد از اینکه به دخالت دولت برای به دست آوردن آراء متهم شد، از سوی شیخ احمد مورد سرزنش قرار گرفت.

شیخ‌احمد به حکم زندان خود درخواست تجدیدنظر داده است.

پالنفو اهل ساحل عاج، نایب‌رئیس آنوک و رئیس کمیته المپیک آفریقا پشتیبانی خود را از شیخ احمد اعلام کرده است.

وی در این خصوص گفت: به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک آفریقا دوست دارم حمایت کامل خود را از شیخ احمد که اتهاماتی ناعادلانه از سوی کویت علیه او صورت گرفته اعلام کنم.

وی افزود: متاسفانه این اتفاقات حملات شخصیتی علیه شیخ احمد محسوب می‌شود و از آنجا ناشی می‌شود که کمیته ملی المپیک کویت در تاریخ ۲۷ اکتبر به دلیل دخالت دولت از سوی IOC تعلیق شده بود.

نایب‌رئیس آنوک با اشاره به شرایط بدی که اتفاق افتاده، عنوان کرد: این وضعیت بسیار غم‌انگیز است و خساراتی را به یکپارچگی جنبش فدراسیون‌ها و همچنین ورزشکاران کویتی وارد می‌کند. ورزش باید در جهان یکپارچه باشد و نباید دخالت در آن به معنای شخصی و به صورت منفی باشد. اینجا زمانی است که ارزش‌های ورزشی و المپیزم باید مورد حمایت قرار بگیرد.

پالنفو در ادامه صحبت‌هایش با حمایت همه‌جانبه خانواده آنوک از شیخ‌احمد تصریح کرد: خانواده آنوک به تجدیدنظر این اتهامات و همچنین دموکراسی، آزادی بیان و استقلال ورزشی تاکید دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج