adexo3
۲۷۵۶۹۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مدافع ملوان پرسپولیسی نمی شود

مدافع ملی پوش ملوانان آمدن پول به این تیم می تواند روی وضعیت روحی بازیکنان این تیم تاثیر بگذارد و در مجموع اوضاع تیم را بهتر کند و با این شرایط هم بازیکنان با دل و جان برای مردم انزلی بازی می کنند.

ورزش سه: مدافع ملی پوش ملوانان آمدن پول به این تیم می تواند روی وضعیت روحی بازیکنان این تیم تاثیر بگذارد و در مجموع اوضاع تیم را بهتر کند و با این شرایط هم بازیکنان با دل و جان برای مردم انزلی بازی می کنند.

محمدحسین کنعانی در باره بازی اخیر ملوانان در برابر صبا گفت: در چند هفته اخیر صبای با بازی های درخشان نشان داده که یکی از تیم های خوب جدول است. آنها در خانه خودشان حتما بازی خوبی را در برابر ما ارائه می دهند، ملوان از نظر مهره هیچ کمبودی ندارد و بازیکنان فقط به فکر هواداران هستند. ملوان با توجه به بازی خوبش دچار یک نوع بد شانسی شده است، متاسفانه در چند بازی اخیر با برتری نسبت به حریف توپ های ما وارد دروازه نشد.

وی در خصوص مشکلات و حواشی ملوان توضیح داد: به طور حتم هر تیمی که به خوبی خرج و تلاش کند می تواند خود را در بالای جدول ببیند. به علت سرباز بودن در مورد مشکلات مالی نمی خواهم صحبت کنم. قرارداد من به عنوان سرباز بسیار کم است. به طور حتم با تزریق پول می توان بر روحیه بازیکنان تاثیر گذاشت. بازیکنان ملوان حتی با دریافتی کم با دل و جوان بخاطر مردم انزلی بازی می کنند.

کنعانی در مورد شایعات پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به وی بیان داشت: من تا اخر فصل با باشگاه ملوان به جهت سرباز بودن قرار داد دارم. در مورد سال آینده هنوز هیچ چیزی مشخص نیست. در این مورد با من نه صحبت خاصی نشده است. با من تماس هایی گرفته شده اما به هیچ کدام از آنها جواب ندادم. در حال حاضر تمام فکر و تمرکز من تیم ملوان است. من در پیراهن هر تیمی از جانم مایه می گذارم.

دفاع ملوان درباره بازی دفاعی ملوانان: ملوان آنقدر هم که همگان می گویند دفاعی بازی نمی کند. با آنالیز و دیدن فیلم بازی های ما می توان دریافت که تیم ما تا چه حد بد شانس است. تیم ما در چند هفته اخیر دچار یک نوع بد شانسی عجیب شده است. در چند هفته اخیر پنج بازیکن اصلی ما از جمله جلال رافخایی، فرزاد حاتمی و آرش افشین دچار مصدومیت شده اند. با برگشت مصدومان به طور حتم روند تیمی ما تغییر پیدا خواهد کرد تا هواداران ملوان را دوباره همانند گذشته خوشحال کنیم.

او در خصوص وضعیت خود در تیم ملی امید اظهار داشت: خدا شکر بعد از چندین اردو که در اختیار تیم ملی بزرگسالان بودم دوباره به تیم ملی امید بازگشتم . امیداورم که آروزی ورزشی کشورمان در رشته فوتبال برای رفتن به المپیک بعد از ۴۰ سال جامه عمل پیدا کند. فرقی نذارد که من در تیم ملی امید و بزرگسالان باشم. در دور جدید اردوی تیم ملی امید برای اولین بار تمامی بازیکنان در کنار هم جمع شدند. بسیاری از بازیکنان حاضر در اردو از بازیکنان شاغل در لیگ برتر و با تجربه بالا که سابقه بازی در تیم بزرگسالان را دارند.

کنعانی زادگان در مورد تیم ملی بزرگسالان افزود: کیروش با موج جدیدی از جوانگرایی که راه انداخته و توانسته بازیکنان جوان را معرفی کند. کیروش با دعوت من و دادن دو بازی به من نشان داد که به دنبال جوانگرایی است. با تمرینات سخت و تلاش فراوان به طور حتم می توان نظر آقای کیروش را برای دعوت شدن دوباره به تیم ملی جلب کرد. در دو بازی ملی تمام تلاشم را به خرج دادم که جواب اعتماد آقای کیروش را بدهم. من پس از اردوی تیم ملی امید در قم به بازیکنان ملوان ملحق شدم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج