adexo3
۲۷۵۸۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زیردریایی زرد، رئال را غرق کرد

رئال مادرید در دیداری خارج از خانه مقابل ویارئال با نتیجه ۱-۰ شکست خورد و فرصت کاهش فاصله با صدرنشینان را از دست داد.

ورزش سه: رئال مادرید در دیداری خارج از خانه مقابل ویارئال با نتیجه ۱-۰ شکست خورد و فرصت کاهش فاصله با صدرنشینان را از دست داد.

در این دیدار ویارئال در همان دقایق ابتدایی به گل رسیدند و توانستند این برتری را تا پایان حفظ کرده و به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنند.

ویارئال بازی را هجومی آغاز کرد و می توانست در دقیقه ۳ به گل برسند اما ضربه دوس سانتوس به تیر ‏دروازه رئال مادرید برخورد کرد.‏

در حالی که رئالی ها تلاش می کردند کنترل بازی را در دست بگیرند، اشتباه لوکا مودریچ در دقیقه ۸ ‏باعث شد تا تیم میزبان در دقیقه ۸ به گل برسند. ستاره کروات پشت محوطه جریمه خودی توپ را از ‏دست داد و این فرصت برای باکامبو قرار داد تا سولدادو را در موقعیت گلزنی قرار دهد؛ این مهاجم ‏باتجربه هم با ضربه ای دقیق، توپ را از بین پاهای کیلور ناواس وارد دروازه کرد.‏

بعد از این گل رئالی ها کاملا جلو کشیدند و حملات زیادی روی دروازه حریف ترتیب دادند اما نتوانستند ‏موقعیت های زیادی روی دروازه ویارئال ایجاد کنند. در مقابل این ویارئال بود که در ضد حملات، یکی ‏دو فرصت بسیار خطرناک ایجاد کرد که می توانست به گل دوم منجر شود. اما در نهایت در نیمه اول ‏توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با برتری ۱-۰ ویارئال به پایان رسید.‏

نیمه دوم را رئالی ها بهتر آغاز کردند و بنزما می توانست در همان دقایق ابتدایی کار را به تساوی بکشد ‏اما ضربه کریم بنزما به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

حملات رئال ادامه داشت و در مقابل بازیکنان میزبان با تلف کردن وقت به دنبال حفظ برتری شان بودند؛ تاکتیکی که جواب داد و ویارئال با همان تک گل، رئال را دست خالی به خانه فرستاد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج