adexo3
۲۷۵۹۰۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تشکر سرمربی لیورپول از هواداران

سرمربی لیورپول در پایان بازی مهیج ورزشگاه آنفیلد از هواداران لیورپول تشکر کرد.

خبرگزاری تسنیم: یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی تیم لیورپول پس از تساوی ۲ بر ۲ دیرهنگام تیمش در خانه مقابل وست‌برومویچ در هفته شانزدهم لیگ‌برتر انگلیس، هواداران حاضر در استادیوم را ستایش کرد.

او گفت: یک روز قبل درباره جو خاص آنفیلد صحبت می‌کردیم و یکشنبه واقعا دیدیم چه جو جالبی در استادیوم وجود داشت. بازی دشواری را پشت سر گذاشتیم. نمی‌دانم چند گل از طریق ضربات آزاد و شروع مجدد دریافت کرده‌ایم اما به گمانم حدود ۹۸ درصد گل‌های خورده ما از این طریق حاصل شده است!

کلوپ اظهار داشت: خوب دفاع کردیم و همه چیز عالی پیش می‌رفت. خلق موقعیت مقابل تیمی مثل وست‌بروم که به بازی از طریق ارسال‌های بلند اصرار داشت، آسان نبود؛ بخصوص برای ما که هنوز از بازی روز پنج‌شنبه در لیگ اروپا خسته بودیم. وست‌برومویچ تنها به شروع مجدد و ارسال‌ها چشم داشت و این موضوع، کار ما را سخت کرد.

وی جو استادیوم را ستود و افزود: هواداران از نوع بازی و نتیجه رضایت نداشتند اما هیچ‌گونه حس بدی به ما منتقل نکردند و با دلگرمی آنها تا آخرین ثانیه‌ها برای زدن گل تساوی تلاش کردیم. برای کسب حداقل یک امتیاز، متحد شده بودیم و سرانجام به خواسته‌مان رسیدیم. بله، یک امتیاز گرفتیم اما من احساس کردم هر ۳ امتیاز را به جیب زدیم!

سرمربی لیورپول گفت: خاص‌ترین جو ممکن در دوران زندگی‌ام را تجربه کردم. نمی‌دانم چنین شرایطی در استادیوم‌های جزیره طبیعی است یا نه اما به هرحال من و تمام بازیکنان با تمام وجود از هواداران بابت حمایت بی‌نظیرشان تشکر می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج