۲۷۶۰۲۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

استیلی: آقای دایی! جوانمردانه بازی نکردید

سرمربی ملوان گفت: داور نه تها برای ما پنالتی نگرفت؛ بلکه بازیکن ما را هم از بازی اخراج کرد.

کاپ: حمید استیلی درباره شکست تیمش مقابل صبا اظهار داشت: در نیمه اول بازی فوق العاده ای را انجام دادیم. صاحب توپ و میدان بودیم و حدود ۲۶۰ پاس بین بازیکنان ما رد و بدل شد که در نوع خودش فوق العاده بود. اما در نیمه دوم با عقب کشیدن هافبک های ما تیم حریف رو به بازی مستقیم آورد و در یک فعل و انفعال و پس از برخورد توپ به مدافع ما بازیکن صبا صاحب توپ شد و توپ را وارد دروازه ما کرد. ملوان مانند دو بازی قبل اصلا مستحق شکست نبود ولی بازی را واگذار کردیم.

وی درباره داوری این مسابقه گفت: مانند بازی با سایپا در این بازی هم در بحث داوری متضرر شدیم. سوت های اشتباهی که داور این مسابقه زد در روند بازی تاثیرگذار بود. یک موقع اشتباهات در میانه میدان رخ می دهد و یا تاثیر چندانی ندارد اما گاهی اوقات پیش می آید که یک اشتباه می تواند نتیجه بازی را به کلی تغییر دهد. روی پژمان نوری پنالتی شد ولی داور نه تنها پنالتی نگرفت بلکه او را اخراج کرد.

سرمربی ملوان درباره صحبت های علی دایی پس از پایان مسابقه دیروز مبنی بر اینکه مربیان تیم حریف نباید داوری را بهانه باخت خودشان کنند اذعان داشت: اصلا بهانه نمی آورم. شما می دانید خیلی کم پیش می آید درباره داوری صحبت کنم. به جباری داور مسابقه گفتم پنالتی نگرفتی، چرا بازیکنم را اخراج کردی. شما فکر کنید این اتفاق برعکس رخ می داد. چه اتفاقی می افتاد و دوستان چه کارها که نمی کردند. تیم حریف حتی به قانون فرپلی هم اهمیت نمی داد. بازیکنی مثل پژمان نوری خودش را الکی روی زمین نمی اندازد. اما آنها بعد از اینکه دیدند همه بازیکنان ما هم ایستاده اند باز هم به کارشان ادامه دادند. همه چیز برد و باخت نیست و باید اصول جوانمردی هم رعایت شود. به هر حال از نتیجه به دست آمده راضی نیستم اما نحوه بازی شاگردانم خوب بود.

استیلی درباره غیبت عزت الله پورقاز در بازی دیروز و همچنین آخرین وضعیت مصدومین تیمش خاطرنشان کرد: پورقاز از ناحیه پشت پا دچار مصدومیت بود و ریسک نکردیم و به او بازی ندادیم. ما سه مدافع خوب در تیم مان داریم و از این بابت مشکلی نیست. آرش افشین مطمئنا به بازی مقابل سیاه جامگان نمی رسد و مصدومیت او حداقل تا سه هفته دیگر ادامه دارد. فرزاد حاتمی قرار است امروز در تمرینات حاضر شود. باید ببینیم شرایطش چگونه است. رافخایی و یوسف زاده هم شرایط مشابه حاتمی را دارند. دو بازیکن دیگر ما هم که در بازی مقابل صبا ما را همراهی نکردند به دلیل سه اخطاره بودن بود و انشاالله از بازی بعد آنها را در اختیار داریم.

وی درباره غیبت محمد آبشک و تاثیرش در روند کاری ملوان گفت: آبشک در وضعیت فوق العاده ای قرار دارد. متاسفانه به دلیل سه اخطاره نتوانست مقابل صبا بازی کند اما مطمئن باشید اگر قدر خودش را بداند می تواند حتی در تیم ملی هم بازی کند.

سرمربی سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا مدیریت باشگاه به او اولتیماتومی داده است یا خیر، تصریح کرد: اصلا هیچ اولتیماتومی به من داده نشده است. اتفاقا به من پیشنهاد تمدید قرارداد را هم داده اند که فعلا قبول نکرده ام. تابع تصمیم مدیریت باشگاه هستم. اما همه می دانند که ما صبح تا شب کار می کنیم تا تیم به روند رو به رشد خود برسد.

وی درباره آیا لیست بازیکنان ورودی و خروجی اش را به باشگاه ارائه کرده است یا خیر، بیان داشت: ما از دو هفته پیش به باشگاه گفته ایم که در پست فوروارد به بازیکن احتیاج داریم. حال این بازیکن می تواند ایرانی باشد یا خارجی. همچنین در پست های دیگر هم نیاز به جذب بازیکن داریم. از طرفی نفراتی هم در لیست مازاد قرار دارند و باید با آنها قطع همکاری شود که یک اتفاق طبیعی در فوتبال است.

استیلی در پایان درباره آخرین وضعیت مالی باشگاه ملوان گفت: مسئولین باشگاه در تلاش هستند تا هرچه سریع تر مشکلات را حل کنند. متاسفانه به دلیل مشکلات مالی بازیکنان تمرکز کافی را ندارند و انشاالله با حل شدن این مسائل بتوانیم ملوان واقعی را مشاهده کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج