adexo3
۲۷۸۳۸۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

افشاگری حمید استیلی درباره یک عکس

سرمربی ملوان می گوید عکسی دارند که نشان می دهد یکی از کمک داورها پس از گلی که تیمش خورده، خندیده است.

خبرآنلاین: سرمربی ملوان می گوید عکسی دارند که نشان می دهد یکی از کمک داورها پس از گلی که تیمش خورده، خندیده است.

حمید استیلی به خوبی می داند که توقعات از او و تیمش بالاست. این تیم امسال نتایج خوبی نگرفته و در رده یازدهم جدول قرارداد دارد. استیلی معتقد است تیمش خوب بازی می کند و فقط امتیاز خوب نمی گیرد.

آقای استیلی شما به اشتباه داوری معترض هستید. اعتقاد دارید این اشتباهات سهوی بوده است؟

وقتی اشتباه پشت اشتباه صورت می گیرد، دیگر نمی شود گفت سهوی است. در همین بازی سیاه جامگان، بازیکن حریف کارت زرد گرفت و چند دقیقه بعد با دست به توپ زد. داور چون یک بازیکن شان را اخراج کرده بود و دید این بازیکن کارت دارد، کارت زرد دوم را نداد تا حریف ۹ نفره شود. من می گویم قانون را درست اجرا کنید. بازیکن حریف سر بازیکن ما را زده. می گوید اوکی عمدی نبود؟ بی احتیاطی که بود چرا کارت نمی دهی؟ ما که زیاد داوری سرمان نمی شود ولی حداقل یکسری مسایل را می دانیم. متاسفانه اشتباهات داوری در چند هفته گذشته واقعا روی کار ما تاثیرگذار بوده است. داور اشتباه می کند، فحشش را من مربی باید بخورم. البته داوران ما هم زخمتکش هستند ولی اینهمه اشتباه خیلی به ضرر ما شده است. سرپرست ما عکسی دارد که نشان می دهد کمک داور پس از گل خوردن ما می خندد.

در کدام بازی؟

کدام بازی را نمی گویم ولی وقتی حریف به ما گل زد، داور خندیده. عکس آن هم موجود است و اگر مسئولان بخواهند در اختیارشان قرار می دهیم. من واقعا همیشه روی اخلاق مداری تکیه کرده ام. سعی کرده ام کنار فوتبال مسایل اخلاقی را هم رعایت کنم. واقعا این شرایط من را اذیت می کند.

اینقدر اشتباهات برای شما زیاد بوده است؟

در همین بازی سیاه جامگان داور پنالتی ما را نگرفته است. در بازی با صبا، شما ببیند چطور پژمان نوری را اخراج کردند و برای ما پنالتی نگرفتند. در بازی سایپا هم برای ما پنالتی نگرفتند و انصافا حق مان شکست نبود. ما در ۴ بازی گذشته واقعا از نظر داوری ضربه خورده ایم. ما می گوئیم اشتباهات سهوی بوده است ولی انصافا این شرایط چقدر به ضرر ما شده؟

ولی همه از استیلی توقع دارند. به هر حال تیم شما هم کم بازیکن ندارد.

من بلوف نمی زنم ولی ملوان از نظر فوتبالی خیلی پیشرفت داشته است. من از شما و مردم می خواهم بازی های ما را ببیند. انصافا در ۴ مسابقه قبلی به هیچ وجه حق ما شکست یا مساوی نبوده است. این را هم فراموش نکنید که به هر حال ما مشکلاتی داریم که مشکل مالی یک بخشی از آن است.

به هر حال ملوان همیشه مشکل مالی داشته است.

بله، قبول دارم ولی مسئله این است که امسال بازیکنان ما از سال قبل هم طلبکار هستند. ولی اصلا دنبال بهانه نیستم و همانطور که گفتم، این یکی از مشکلات ماست.

استقبال از بازی های ملوان کم بوده. آیا این به خاطر نتیجه نگرفتن تیم است؟

من فکر می کنم یکی از دلایلش هوای خراب و بازندگی زیاد باشد. در بازی های قبلی معمولا بازندگی داشتیم ولی قطعا اگر ما برنده شویم، از بازی های تیم استقبال بهتری می شود. شما ببیند برای پرسپولیس و استقلال هم ۴،۵ هزار تماشاگر به استادیوم می رود. قطعا وقتی تیم مدام ببرد، شرایط فرق می کند. من هم معتقدم اگر ما ببریم، تماشاگران بیشتری به استادیوم می آیند. البته ما برای بردن نیاز به حمایت هواداران داریم. قطعا آنها به ورزشگاه بیایند، ما می توانیم موفق تر باشیم. هواداران روی سر ما جا دارند و امیدواریم در هفته های آینده بتوانیم خوشحال شان کنیم.

ممکن است آرش افشین را به استقلال بدهید؟

آرش در حال حاضر مصدوم است. او تا پایان فصل در ملوان می ماند. قطعا اگر خوب شود ترجیح می دهیم خودمان از چنین بازیکن با کیفیتی استفاده کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج